چرا قطار در راه آهن هند هرگز خود را از دست داده در راه است ؟

چرا قطار در راه آهن هند هرگز خود را از دست داده در راه است ؟ – اخبار

به روز شده: مارس 29, 2020, 20:02 IST | راجندرا B Aklekar | بمبئی

غربی راه آهن رئیس روابط عمومی افسر Ravinder Bhakar صحبت می کند به راجندرا B. Aklekar برای پاک کردن هوا در چرا قطار هرگز راه خود را گم

Ravinder Bhakar. Picture/Rajendra B Aklekar

Ravinder Bhakar. عکس/راجندرا B Aklekar

س: به تازگی رسانه های مختلف و بیشتر از رسانه های اجتماعی گزارش داد که قطار را از دست داده اند راه خود را. آنها در حال گرفتن روز و نه ساعت برای رسیدن به مقصد خود را.

یک: مسافران در Shramik ویژه در درجه اول کارگران مهاجر نداشتن دانش زیادی از قطار عملیات نوشته شده ویدئوها و مدعی است که این قطار را از دست داده اند راه خود را و سپس این ویروسی شد. عملا این قطار هرگز از دست دادن راه خود را. راننده یا مجنون خلبان نمی تواند منحرف کردن قطار و یا آن را به این دوره از شهوت و میل خود. برای یک شخص غیر روحانی یک قطار ندارد فرمان. کنترل کننده در محل اتصال ایستگاه مجموعه البته بیشتر از یک قطار پس از ترخیص از بخشی کنترل, که به نوبه خود طول می کشد دستورالعمل از منطقهای کنترل. آموزش عملیات هماهنگ شده بین بخش های مختلف و مناطق و در حال اجرا هموار در هماهنگی نزدیک. قبل از مستند راه آهن هند بود و روزانه در حال اجرا بیش از 13000 قطار مسافری و بیش از 9000 خوب قطار با دقت حدود 90 درصد در قطار مسافری عملیات. یک سیستم با قابلیت انجام چنین ماموت عملیات نه تنها خود را از دست بدهند قطار.

س: در حالت عادی زمان بسیاری از قطار از این مسیر است. چگونه می تواند یک تعداد انگشت شماری از قطار منجر به فروپاشی سیستم ؟ شد پیش برنامه ریزی انجام می شود نه در همه ؟

A: راه آهن هند در حال اجرا است shramik قطار ویژه در نقطه به نقطه صورت بی سابقه ای در طول این زمان. راه آهن ندارد و آزادی از پیش برنامه ریزی در مورد منبع و مقصد قطار نه وجود پیشرفت timetabling. تقاضا برای آموزش دریافت کرده است از دولت عراق پس از دریافت پذیرش از کشور مقصد. این به طور معمول اتفاق می افتد در یک اطلاع بسیار کوتاه خروج از حاشیه های بسیار کمی برای راه آهن به طرح چنگک جمع کردن در دسترس بودن و دیگر روش های مانند خدمه موتور, مسیر هماهنگی با دیگر راه آهن به تخصیص دادن مسیر و غیره. قطار است اما بلافاصله تایید مسیر تصمیم گرفته است یک برنامه آماده شده است و دولت عراق خواسته است برای آوردن مسافران به ایستگاه. دو تا سه ساعت’ پیشبرد قرار دادن حمله انجام شده است در ایستگاه اجازه می دهد تا مقامات دولتی به مدیریت شبانه روزی زیر اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای. دوره انتظار قطار تقاضا و قرار دادن در پلت فرم نگه داشته است حداقل به کاهش ناراحتی به مهاجران.

راه آهن در غیر این صورت باید الگوی ثابت قطار با ثابت برنامه مسیر و توقف. این آماده نگه داشتن در ذهن تقاضا در بخش ظرفیت ، اما shramik ویژه در حال اجاره قطار یعنی از یک منبع خاص به یک مقصد خاص را با هیچ و یا بسیار کمی توقف. قطار در حال اجرا از هر ایستگاه درخواست دولت عراق و به هر ایستگاه مورد نیاز است. با وجود اینکه ظرفیت محدودیت های کوچکتر در ایستگاه های راه آهن در حال انجام یک کار ستودنی ساخت چنگک جمع کردن در دسترس حتی در دور افتاده و کوچک ایستگاه های مانند Morvi, دهلا, Vyara ،

س: چه نوع برنامه ریزی است و سپس درگیر در حال اجرا این قطار ؟
A:
راه آهن در حال انجام از طریق یک تاریخی فاز که در آن از یک سو به طور منظم قطارها را متوقف کرده اند در حالی که در دیگر نیروی انسانی و ذهن در حال سوختن شمع در هر دو به پایان می رسد برای مدیریت این بحران بی سابقه ای از مهاجران جنبش مجبور مى Covid-19 وضعیت در کشور است. این Shramik ویژه خواهد بود به طور دائم مشخص شده در تاریخ راه آهن هند که در آن مسافران شد برنامه ریزی سفر خود را با توجه به قطار اما قطار بودند که برنامه ریزی شده با توجه به مسافران و هر railwayman کار کرده و فراتر از ندای وظیفه برای رسیدن به این مهاجران به خانه متحده است.

Q: بنابراین آنچه که در واقع اتفاق افتاده در مارس 20 و 21 مه?

یک: در مارس 20 و 21سنت با توجه به تقاضای سنگین از کشورهای مختلف بسیاری از Shramik ویژه اجرا شد عمدتا به سمت بالا و بیهار مصرف مشترک نهایی مسیر ایترسی-Jabalpur-Pt Deen Dayal Upadhyaya jn منجر به احتقان در این مسیر است. به عنوان د-شبانه روزی مسافران در نظر گرفتن زمان bunching از قطار رخ داده است که منجر به یک اثر آبشاری در تمام ورودی قطار. مهاجران نیز از سلامت خود و چند مورد از آنها سقوط بیمار در مسیر اضافه کردن به بازداشت قطار. به تازگی از غرب کارکنان راه آهن به کمک دو زن مسافر با تحویل. حدود 35 تحویل گرفته اند که در آن زنان به ترتيب سفر با Shramik ویژه و کارکنان راه آهن کمک تحویل و قطار بازداشت شد.

قطار های مختلف غربی راه آهن برای بالا و بیهار و فراتر از آن نیز در حال اجرا را از طریق جالگاون-ایترسی-جبال پور به عنوان این که کوتاه ترین مسیر. 29 غربی راه آهن قطار بودند تحت فشار قرار دادند از طریق این مسیر در مارس 21. در همان زمان دیگر مناطق به خصوص آهن مرکزی درخواست های دریافت شده به کار قطار به شرق و بیهار در نتیجه اضافه کردن به احتقان. اما سنجش وضعیت WR برنامه ریزی سران بلافاصله درو برنامه های جایگزین و چند قطار که در حال حاضر رفتگان بودند منحرف از طریق ناگپور. یکی از این قطار Vasai – گوراکپور ویژه که رفتگان در 21 ماه مه بود به اجرا از طریق Kalyan-خندوا-ایترسی – Jabalpur-Pt Deen Dayal Upadhyaya Jn اما مسیر منحرف شد از طریق بیلسپور-ژرسوگودا-Rouekela-آسانسول مسیر. این افزایش زمان در حال اجرا در چند ساعت. این به برخی از فضای تنفس به متراکم بخش است.

راه آهن هیئت مدیره بلافاصله چرخش به عمل و دوباره برنامه ریزی مسیر آغاز شده و در حال اجرا جدید خواستار قطار از این راه های جدید. غربی راه آهن شناسایی سه مسیرهای جایگزین و قطار در روز پس از آن اجرا شد از طریق این مسیرهای جایگزین. هر چند این راه کمی طولانی تر اما اجازه اجتناب از انباشته بخش از جالگاون-ایترسی-جبلپر. این همراه با کاهش در تقاضا برای قطار بیشتر کاسته تراکم در ایترسی-بخش جبال پور. غربی راه آهن در حال حاضر در حال اجرا Odisha محدود قطار از طریق سورت-جالگاون در حالی که بالا و بیهار محدود قطار در حال اجرا از طریق رتلام-بوپال و کتا-آگرا مسیر. بیش از 200 WR قطار شده اند اجرا از طریق این مسیر در یک هفته پس از 21st مارس.

س: چرا غذا نمی ارائه پردازنده بلافاصله ؟

یک: این Shramik ویژه ندارد توقف در ایستگاه در مسیر متحده از این رو انحراف نمی شود هر گونه ناراحتی از شبانه روزی/د-شبانه روزی در ایستگاه های میانی. در واقع آن مطرح شده به عنوان یک چالش بزرگ برای راه آهن به ارائه مواد غذایی بسته در ایستگاه های منحرف مسیرهای. وجود دارد هیچ ارائه عمومی آدرس سیستم در قطار, از این رو اطلاع رسانی به مسافران در مورد انحراف امکان پذیر نخواهد بود. اطلاعیه هر چند ساخته شده بودند در عملیاتی توقف اما نمی تواند به کاهش سطح اضطراب از مسافران که در حال استفاده می شود به یک مسیر خاص با قطار به طور منظم. یک ایستگاه مانند ایترسی است که برخورد در حدود 70-80 قطار هر روز با 1600 مسافر در قطار نیاز به ترتیب مواد غذایی بسته حدود 1.25 لاخ مسافران روزانه. این همه در حال مرتب با وجود مستند و کمبود نیروی کار. حتی آوردن خدمه از تسکین ایستگاه به یک چالش بزرگ بود. در میان این ها وجود دارد گزارش می دهد که مسافران چندین نفر به دلیل گرسنگی و تشنگی در آب و هوا. اما در هیچ یک از موارد مرگ را می توان به گرسنگی یا تشنگی. در اکثر موارد مسافر تا به حال سابقه پزشکی قبلی از بیماری و سفر با قطار به رغم راه آهن درخواست تجدید نظر به مسافران برای جلوگیری از سفر اگر از آنها به خوبی و یا درد و رنج برای هر موجود از قبل بیماری. راه آهن هند است و مرتب بیش از 84 لاخ مواد غذایی بسته و 1.25 کرور آب بطری از Shramik ویژه را آغاز کرده اند. در برخی موارد مشاهده شده است که مواد غذایی بسته های غارت شده توسط مسافران در نتیجه محروم, پیر و از کار افتاده از آب و غذا.

س: دقیقا کرایه شکستن این مهاجر قطار ؟

یک: این shramik ویژه در حال اجرا خالی در بازگشت جهت. در واقع راه آهن در حال تحمل 85 درصد از هزینه های عملیاتی این قطار که شامل حمل به مبدا ایستگاه است که می تواند از راه دور ایستگاه خالی بازگشت و غیره در حالی که 15 درصد است که به عهده دولت است. حتی خدمه مدیریت کاملا به چالش کشیدن و مجنون خلبانان سپاه پاسداران نیازها و غیره دریافت رشته در ایستگاه های میانی پس از خاموش وظیفه و آورده در قطار کالا یا هر قطار در هر زمان در دسترس است.

راه آهن هند باید اجرای بیش از 3700 Shramik فروش ویژه تا تاریخ 28 حمل بیش از 53 لاخ مهاجران به خانه متحده است. 80 درصد از این سمت شرق و در بحار از سراسر هند است. این می تواند در نظر گرفته به عنوان یکی از بزرگترین عملیات تخلیه.

گرفتن در آخرین جنایت ملی و بین المللی Hatke, اخبار اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی.

اواسط روز است که در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@middayinfomedialtd) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>