هنر تمرین مهربانی

هنر تمرین مهربانی – اخبار

به روز شده: Jul 03, 2020, 04:18 IST | روزالین D’mello | بمبئی

در این فرایند که به نوعی به مردم اغلب فراموش نکنید مهم ترین نهاد است که باید با حضور به — خود

Alpenrosen in bloom in the Passeier Valley. Pic/ Rosalyn D'mello

Alpenrosen در شکوفه در Passeier دره. عکس/ روزالین D’mello

picروز یکشنبه ما به عنوان مهاجرت از طریق Pfelders در Passeier دره گپ در هیبت در مناظر جارو از Alpenrosen در شکوفه, من پیدا کردم خودم veering نسبت به این موضوع از مهربانی. این اولین بار در زندگی من است که من به دنبال یک تا حدودی شدید فعالیت در فضای باز با مناسب و معقول footgear.

من به پیاده روی رفته چند بار قبل اما معمولا در طول راه کف کفش من خواهد سقوط از هم جدا و یا به خاطر من پا شد و توسط انسان سازگار سفتی ناخن من خواهد بود بدبختی برای روز. من سمت چپ ناخن انگشت پا بزرگ هنوز هم رنج می برد تروما از سال بیمار نصب کفش.

همانطور که من راه می رفت در یک سرعت راحت من فکر کردن در مورد چگونه ما مشروط است به فکر می کنم از محبت به عنوان یک عمل است که انجام می شود خارج. به ما گفته شده به نوعی به دیگران است. نه یک بار در تمام زندگی, تا, درمان, من تا به حال گفته شده است که آغاز واقعی همدلی و مهربانی به نفس است.

چند هفته پیش در حالی که با ابتلا به Partho من شروع به evangelise در مورد چگونه مهربانی نسبت به دیگران است که تقریبا ریاکارانه اگر آن را نمی بنیادی از تمرین مهربانی نسبت به خود. آن را کاملا آسان به کسی بگویید به “مراقبت از خود” اما به عنوان فرد ارائه این وکیل آیا شما احساس می کنید مطمئن شوید که شما به اندازه کافی از این به عنوان بخشی از نفس خود مراقبت معمول?

در یک شدت سرمایه داری محیط زیست این رادیکال مفهوم مراقبت از خود حمایت توسط Audre Lorde, به بازار عرضه شده است به ما به عنوان چیزی خارجی به آگاهی ما. آن است که به عنوان یک شکل از درمان خود و یا غرقه شدن اشتها و یا به خود اجازه ‘را در’ به ولع مصرف. خودمراقبتی روال به فروش می رسد به ما که چیزی تشریفاتی. یک بار دیگر یک کلمه با شدت فمینیستی و ریشه های عجیب و غریب شده است اختصاص به عنوان بخشی از یک مصرف واژگان.

مهربانی از خود مراقبت. اما چه این بدیهیات چیست, چگونه آن را ترجمه به یک عمل روزمره? من هنوز هم یادگیری. اما یک میانبر به سازمان ملل متحد مطبوع که من پیدا کردم موثر است و به درمان خود را راه شما می خواهم یک دوست برای درمان شما و یا چگونه به شما آموزش داده شده است برای درمان کسی که شما را دوست دارم. این است که در آن معادله می شود رادیکال که در آن شما واقعا نیاز به بررسی عمیق تر.

به من گفته شده بود که از خود گذشتگی بود یک فضیلت است و حتی فکر کردن در مورد نیازهای خود من بود منحرف و خودخواه. اگر شما شده است را به انجام به عنوان یک “زن”, پس از آن حتی بیشتر از شما درونی است که خواسته های خود را بی اهمیت هستند که نقش خود را به عنوان مادر یا پدر و یا همسر خود را در خدمت به نیازهای دیگران. بنابراین ما سعی می کنیم برای خاموش کردن خودمان و ما نمی واقعا معتقدم که ما سزاوار هر پیروزی که ممکن است در واقع ما به ادعا. ما بیش از تاکید بر نقش دیگران در خود ما موفقیت های انکار سازمان ما. احساس غاصب سندرم به عنوان مثال اعتقاد داشتند که شما نمی merited یک نتیجه مثبت و یا احساس مخفیانه پایین تر از خیلی از این می آید از یک فقدان اساسی مهربانی نسبت به خود است که باعث می شود ما قادر به ارزیابی نقاط قوت ما است.

ناتوانی برای مراقبت از خود توسط بصورتی پایدار و محکم تبيين مرزهای دلیل دیگری است که چرا زنان ناخودآگاه تحمل بسیار عاطفی و روانی و فیزیکی مرزهای. از آن شده است حفر ما نیاز به بیش همدردی با دیگر تا آنجا که ما اغلب به سادگی قادر به همدردی با خودمان است.

“آیا انتظار برای دریافت عشق از کسی دیگری به شما نمی دهد خودتان” زنگ قلاب هشدار در کتاب “همه چیز در مورد عشق”. “یکی از بهترین راهنماهای چگونه به خود دوست داشتنی است و به خودمان عشق ما اغلب خواب در مورد دریافت از دیگران” او می نویسد. این خطوط را تبدیل به تصدیق برای من به عنوان من اینچ به سمت من 35 تولد و سوار و حتی بیشتر به طور جدی در کار درمان خود من.

من دهه سازمان ملل متحد مهربانی نسبت به خود من به خنثیسازی. من هنوز هم یادگیری چگونه برای دریافت فضل. و بخشی از استراتژی است که پیشنهاد شد به من بود به یاد بگیرند که به ‘احساس’ احساسات من به جای intellectualising آنها و یا صحبت کردن خودم از آنها. مشاور در ازدواج ما preparation course گفت: ما ساده ترین راه این است که فقط کامل کردن جمله “من احساس می کنم ___”. فضای خالی باید پر شود با احساسات. و به یاد داشته باشید شما احساس نمی کنید که شما احساس نمی ‘چون’. شما احساس غم. شما احساس شاد. شما احساس ترس. احساس باید یک احساس است که شما احساس می کنید در درون شما. نقطه شروع است برای بیان به خودتان آنچه شما احساس زمانی که شما احساس آن و نه به صورت گذشته نگر. تنها پس از آن شما می توانید شروع به پردازش این “چرا”. این بسیار مهم است که من متوجه شدم برای تمرین عاطفی بهداشت.

من هیچ جا به ‘وجود دارد’ اما من می توانم تایید این واقعیت است که تا کنون از من ساخته شده این تغییرات کوچک به من چگونه تجربه خود من من پیدا کردم من بیشتر با قابلیت های بسیار زیاد محبت نسبت به دیگران است. من شروع به تغذیه خود من و تغذیه آن را در همان زمان.

تعمق در زندگی و زمان Everywoman, روزالین D’Mello معتبر هنر منتقد و نویسنده از یک کتاب, من عاشق. او توییتهای @RosaParx
ارسال انتقادات و پیشنهادات خود را [email protected]

نظرات بیان شده در این ستون به فرد و اصلا نشان دهنده آن از کاغذ

گرفتن در آخرین بمبئی, اخبار جنایت, اخبارامور جاری و یک راهنمای کامل از مواد غذایی برای همه چیز برای انجام و حوادث در سراسر بمبئی. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی.

اواسط روز است که در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@middayinfomedialtd) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de