خرید رپورتاژ

معکوس بیمار – سرگرمی

به روز شده در: آوریل 13, 2020, 07:32 IST | سونیا Lulla | بمبئی

هشت سال پس از عدم تعادل هورمونی و آسیب های او فرود آمد و در او مربی را درب Sonam Ahuja در رفتن از قدرت به قدرت است.

آنها ممکن است زده وتر با تنها یک گروه تعریف شده از cinephiles اما ارائه مانند عایشه و ویر دی عروسی در خدمت به عنوان مواد غذایی برای فکر که چرا Sonam K Ahuja درخشید و در فیلم هایی که بانک به شدت در دوستی معنی دار. حدس ما بر این است که با چندین درستی بازیگران فیلم آن را کشید و از او خاموش-صفحه نمایش شخصیت. گذشته مصاحبه ها شهادت نداده که با او به دنبال روابط با زنان در زندگی خود را — می شود آن را با رئا, دوست, Masaba گوپتا یا مادر سونیتا. اما چرا ما بحث Ahuja روابط در مصاحبه کارگردانی برای شکستن او تناسب اندام, رژیم, شما بپرسم ؟ چرا که تناسب اندام است و دیگر (هرگز) در مورد بدن به تنهایی. Ahuja سریع بود به یاد بگیرند که چگونه هر جنبه ای از زندگی خود را تعریف عاطفی و روانی دولت است. “شما می دانید چه باید بکنید اگر شما خودتان را دوست دارم” او می گوید: در یک نقطه و ساخت یک مورد برای او وگان شیوه زندگی هنگامی که با استناد به مطالعات است که نشان می دهد لبنی (قند بیش از حد) می تواند باعث سرطان می شود.

یک رشته از “crazy stupid things” شامل ساعت آموزش بدنسازی و رژیم غذایی نامناسب را فعال کنید او را به لرزش کردن 35 کیلو او به دست آورده بودند در نوجوانی او با توجه به عدم تعادل هورمونی قبل از او ساخته شده او را صنعت اولین. اما حتی پنج سال بعد در سال 2012 زمانی که او برای اولین بار او را ملاقات کرد زمان مربی Radhika Karle بازیگر شد شکننده با ایمنی بود که به شدت ضربه پس از عود حصبه. “[علاوه بر این] من تا به حال اماس کیسه های مفصلی در زانو من پس از من شده بود ، حتی اگر من انجام داده است که مورد نیاز من به رقص من آموزش دیده در رقص کلاسیک و [تمرین آن را] پس از سن سه سالگی. همچنین من دو مجلس و hyper-تلفن همراه و آسیب دیده پا و زانو.”

او فرود آمد در Karle آستان در تعقیب یک مربی است که ترویج یک رویکرد جامع به تناسب اندام است. “او نمی لذت بردن از آن در همه, می گوید:” Karle, از Ahuja مقدماتی جلسات. “او می خواست به انجام وزن و شدت بالا کار می کنند. اما من تا به حال به نگه داشتن اطمینان که او نیاز [پیلاتیز]. به دست آوردن عضله توده نگه می دارد چربی بدن درصد در چک. او تا به حال به دست آورد از دست دادن وزن, اما تا به حال به دست آورد قدرت.”

هر ‘بدن’ متفاوت است

اگر شما تا به حال دست اول حساب مقابله با چاقی و آن را دشوار است به درک چرا Ahuja — با ظاهر روستایی شکل که لنت زندگی به خلق جهان بالا برنج از طراحان مد — بنادر بدن مربوط به ناامنی است. آن است که تزلزل او حس خود را که نگه داشته و او را در جا خوب است. “هر کس متفاوت است و همه یکی می توانید انجام دهید این است که بهترین نسخه ای از بدن-نوع. دوست من Masaba [Gupta, طراح,], ندارد آنچه یکی را در نظر بگیرید ‘مدل بدن. اما او اجرا می شود به مدت یک ساعت در هر روز شیوه های یوگا می خورد و سالم و بسیار قوی است. داشتن یک کم چربی-درصد معنا نیست که شما باید از گرسنگی مردن. من همه چیز را بخورند; تمام آنچه که من انجام دهید این است که نظارت بر چگونگی و زمانی که من آن را بخورم. من تا به حال هورمون مسائل بسیاری که حل شد از طریق Radhika تغذيه برنامه.”

که گیاهی در هند است که فاسد نمی شود و شما با انتخاب مطالبات آس مذاکره است. گیاهی پروتئین های پنهان درون چرب بالا و کربوهیدرات مواد غذایی, این یک مبارزه بین بردن توده عضلانی و حفظ سالم کمر. “من به طور مداوم به نیشگون گرفتن و کشیدن او برنامه تغذیه متفاوت است که برای هر فیلم. ما رفت و در یک رژیم غذایی با پروتئین بالا برای Khoobsurat چرا که او تا به حال به می ناب. حالا که او نیست, تیراندازی او را, دانه” Karle اطلاع.

در هنگام سفر با Ahuja در هوای آزاد, شاخه های Karle صاحب Radhika را متعادل بدن به خصوص آگاه از مواد غذایی ارائه شده به او. “اگر ما [عکسبرداری] نزدیک به خانه ما یک عضو تیم ارائه وعده های غذایی. دیگری من را به چیزی میل در آشپزخانه من. اگر ما در یک هتل من صحبت خواهد کرد و به آشپز برای ایجاد وعده های غذایی با توجه به طرح خود را.”

مانند او در حال حاضر در یک رژیم شامل ترکیبی از پیلاتیز و قلبی و عروقی به کار کرده است معمولا به خوبی کار می کرد برای Ahuja. این دو آغاز کردن روز با قلبی جلسه در صبح است. در خانه, بدنسازی در دهلی بازیگر معمولا به صرف شب افزایش سرعت مقاومت خود را اصلاح طلب و به دنبال نشانه راديال توسط Karle بیش از یک تماس تصویری. “او شده است [سخت کوش] با روال. ما شده ایم در حال بارگذاری [اصلاح طلب] و چشمه سنگین به طوری که مقاومت در آموزش [جزء است ملاقات کرد].”

نبرد برنده و انجام

“باریک بودن این محصول به دنبال یک شیوه زندگی سالم” Ahuja به ما می گوید که ما از او بپرسید که چگونه او موفق به رهایی از چنگال چاقی که در ادامه به امد و شد زیاد چند B-شهر بازیگران. او را سریع به قدردانی و برای او ژن خوب. “برای اکثر [از دوران کودکی من] من لاغر. همچنین اگر چه من دوست دارم [تنقلات] من نمی خواهد شروع به خوردن و نوشیدن فقط به خاطر من وزن از دست داد. شما نمی تونم به طور ناگهانی اجازه رفتن به شیوه زندگی شما به دنبال.”

سونام در نظر گرفتن گام های کوچک برای نتایج بزرگ

  • من بزرگترین درس شده است به غذا خوردن در شب و چند ساعت بین آخرین وعده غذایی و قبل از خواب. من رنج می برد از اسیدیته. این نکته درمان من است.
  • پوست مهم است. من هنوز هم با آن مبارزه اما باید حداقل سه لیتر آب در روز است.
  • هر چیزی در یک بسته باید از آن ها اجتناب شود باید غذاهای تصفیه شده مانند آرد و شکر. آن را مانند قرار دادن سم در بدن است. من عاشق بسته بندی مواد غذایی, اما پیدا کردن جایگزین و یا خود من نسخه ای از آن است. اگر من برای طلب چیزی شیرین من شکر زرد و یا بادام زمینی.
  • شما لازم نیست به بیش از دو میوه در روز است. آن را در نهایت شکر.
  • سالاد مصرف باید در ناهار و نه در شب. همچنین نیمی از بشقاب غذا باید شامل سبزی.

Karle در Sonam رژیم غذایی

pic

  • قبل از صبحانه او آب لیمو. سپس jeera آب.
  • برای ناهار آن را سبزی و دال. ما ممکن است به او کشک برای تسکین معده او در دهلی گرما.
  • قبل از شب تمرین او یک قهوه معجون میوه بادام زمینی یا کره بادام زمینی.
  • شام متشکل از سبزیجات پخته و دال است مصرف 7 بعد از ظهر.

بازی

pic

شما چه وعده غذایی تقلب:

اگر چه نه یک وعده غذایی تقلب بودن بنگالی من مصرف برنج ،

تقلب غذایی در مقابل تقلب بعد: برنج بخشی از رژیم غذایی روزانه من. من لازم نیست به دنبال یک رژیم غذایی سخت چون من معمولا خوردن تمیز و ترجیح می دهند وعده های غذایی خانه پخته.

آیا شما آن را جبران کند: از آنجا که من می دانم برنج بالا و کربوهیدرات مواد غذایی, من سعی می کنم به مانیتور بقیه وعده های غذایی. اگر وجود دارد مهم ساقه آینده, و من نیاز به نگاه من را به یک رژیم مربوط شام سبک و با آن کشش و انعطاف پذیری در آموزش به طور منظم.

در Mithila Palkar را در یخچال

pic

تخم مرغ
نان
شکلات
هویج
کره

تناسب اندام نکته است که با این نسخهها کار برای Saiyami Kher

pic

زمانی که به ورزش های استقامتی مانند دویدن و شنا صبر و ثبات و تعهد کلیدی هستند. با این شما می توانید دستیابی به نتایج قابل توجهی در شش ماه.

گرفتن همه آخرین اخبار سرگرمی و شایعات بی اساس در اینجا. همچنین, دانلود بازی جدید, mid-day اندروید و iOS apps.

اواسط روز است که در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@middayinfomedialtd) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de