بمبئی: راه آهن هند طول می کشد گام با 7.57 متر ارتفاع سربار سیم

بمبئی: راه آهن هند طول می کشد گام با 7.57 متر ارتفاع سربار سیم – اخبار

انتشار: Jun 11, 2020, 15:07 IST | راجندرا B Aklekar | بمبئی

با مقدمه ای از کشش الکتریکی است که آلودگی های رایگان و انرژی کارآمد حالت از حمل و نقل غربی راه آهن می رود که به صرفه جویی در حدود R 100 کرور در سال در هزینه های سوخت

آن را یک موفقیت برای راه آهن هند در بستر جهانی و غربی راه آهن ساخته شده است این امکان را برای ملی حمل و نقل. پس از 12 سال تلاش با تحقیقات و آزمایش های غربی راه آهن در روز چهارشنبه شد پیشگام راه آهن در کشور با دستیابی به نادر شاهکار سلام در حال اجرا-سرعت دو پشته ظرف قطار با یک سربار سیم به عنوان بالا به عنوان 7.57 متر با کمک به بالا افزایش ابزار پشتیبان گیری گرافیکی در لوکوموتیو الکتریکی.

نکات برجسته کلیدی

  • غربی راه آهن به دست آورد بالاترین برق از 664 متر مسیر در طول سال مالی 2019-20
  • WR عمل آن اولین قطار برقی در راجکوت و باونگر بخش و وارد نقشه کشش الکتریکی
  • مفهوم بالا-افزایش سربار سیم تصور می شد در سال 2008 اما از آن زمان 12 سال آن را یک واقعیت
  • WR شد اولین بار در میان منطقهای راه آهن به موفقیت اجرای دو پشته ظروف در خاک, هیجانی

مفهوم بالا-افزایش سربار سیم تصور می شد در سال 2008 اما از آن زمان 12 سال آن را یک واقعیت است. WR که بررسی علت ضعیف فعلی مجموعه در ژانویه سال 2020 و به راه حل برای کار با جبهه panto در بالا آمدن سربار سیم یک نقش حیاتی برای اجرای قطار برقی کشش در بالا آمدن خاک. سربار سیم باید که در بالا به طوری که قادر به جای دو پشته ظروف

همگامی با این کشور ماموریت از 100 درصد برق از راه آهن هند غربی راه آهن به دست آورد بالاترین برق از 664 متر مسیر در طول سال مالی 2019-20. این شامل احمدآباد-پلنپور احمدآباد-Viramgam, Viramgam-Mehsana, سورندرنگر-بتد-دهلا و سورندرنگر-Dharngadhra در ایالت گجرات.

در ژوئن 10, WR عمل آن اولین قطار برقی در راجکوت و باونگر بخش و وارد نقشه کشش الکتریکی با عملیات موفقیت آمیز قطار کالا KIIP/PPSP (دو ظرف پشته) از پلنپور به بتد با بالا آمدن ابزار پشتیبان گیری گرافیکی در هر دو به پایان می رسد.

فوق شاهکار یک گام به سمت برق از مسیر به Pipavav پورت به حمل دو پشته از ظروف Pipavav پورت به دهلی نو از طریق پلنپور در طول زمان سال مالی 2020-21. غربی راه آهن به اتمام برق از مسیر از سورندرنگر – بتد بخش در ماه مارس سال 2020 و CRS تحریم به دست آمد. با توجه به این مستند در سراسر کشور وجود دارد بزرگ محدودیت در بسیج منابع برای شروع قطار برقی در این مسیر است.

تیم راجکوت و باونگر بخش غربی راه آهن و راه آهن برق/احمدآباد (RE/ADI) واحد کار کرده اند سخت در طول مستند دوره است. کمک های ساخته شده توسط تیم RE/ADI در ایجاد زیرساخت و بخشی تیم متشکل برق/TRD, S&T, عامل مکانیکی پرسنل نیز کمک قابل ملاحظه ای به آن امکان پذیر است.

WR است که برای اولین بار در میان منطقهای راه آهن به موفقیت اجرای دو پشته ظروف در, هیجانی, خاک, که برای بالا بردن OHE داشتن تماس با سیم ارتفاع 7.57 متر ارائه شده برای اولین بار در نوع خود در جهان است. با مقدمه ای از کشش الکتریکی است که آلودگی های رایگان و انرژی کارآمد حالت از حمل و نقل غربی راه آهن می رود که به صرفه جویی در حدود R 100 کرور در سال در هزینه های سوخت.

به حمل 1000 GTKM در کشش الکتریکی به سختی 4.5 واحد از انرژی الکتریکی مصرف شده است که هزینه های مورد Rs 25 برابر 2 لیتر HSD نفت در مورد هزینه 150 تومان به حمل همان بار توسط دیزل کشش. بنابراین وجود خواهد داشت جویی قابل توجهی در هزینه های سوخت بر برق از بخش های مختلف در راه آهن هند. علاوه بر این برق کمک خواهد کرد که در بهبود تحرک از قطار که بیشتر قابل اعتماد و قدرتمند در نتیجه افزایش ظرفیت خط به اجرای قطار بیشتر در این بخش.

گرفتن در آخرین جنایت ملی و بین المللی Hatke, اخبار اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی.

اواسط روز است که در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@middayinfomedialtd) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de