دیدار با کامرون روپیه و Myles جارو: e-commerce مقتدر که در حال تبدیل بازاریابی دیجیتال

دیدار با کامرون روپیه و Myles جارو: e-commerce مقتدر که در حال تبدیل بازاریابی دیجیتال – اخبار

منتشر شده در مارس 11, 2020, 16:01 IST | همکاری محتوا | بمبئی

قبل از شرکت معمولی هر دو کامرون و Myles درگیر شدند در همان صنعت به طور جداگانه.

Cameron Farthing and Myles Broom

کامرون روپیه و Myles جارو

در دوره ای که در آن همه چیز در حال دیجیتالی باید آن را به عنوان جای تعجب نیست که یکی از صنایع پیشرو در حال حاضر این است که از بازاریابی دیجیتال است. کامرون روپیه و Myles جارو دو جوان کارآفرینان که در حال هموار کردن راه برای e-Commerce مارک های سراسر جهان است. از طریق شرکت خود را تاسیس پلت فرم عادی شرکت آنها استفاده از استراتژی های نوآورانه و مهارت های مشتاق معلوم است که مشتریان خود را بالا افزایش می یابد و شکستن همه قبلا برگزار سوابق وقتی که می آید به خرید و فروش خود را.

ایده این شرکت به ارمغان آورده بود به ثمر روزی که کامرون و Myles تصمیم به شیرجه رفتن از اقامت در لندن در همان بلوک آپارتمان به ایجاد یک شرکت با یک چیز در خط مقدم آن: چگونه آنها می تواند بیش از نتایج آن است که مشتری خود را قبلا به دست آورد که چگونه آنها می تواند به ارائه یک تجربه را برای مشتریان خود که تاکید بر ارتباط بین فردی در خط مقدم آن و در نهایت زندگی می کند و تنفس مشتریان اهداف آنجا که آنها انجام باز کردن چشمان خود را برای دیدن بالقوه دارند اما درک نمی کنند.

قبل از شرکت معمولی هر دو کامرون و Myles درگیر شدند در همان صنعت به طور جداگانه. مایلز بود جذب دانش مشغول به کار در صنعت بازاریابی تمام وقت در حالی که پیشرو سمت سرمایه گذاری و کامرون در حال اجرا بود خود را e-Commerce شرکت در حالی که یادگیری بیشتر در مورد بازاریابی دیجیتال است. آنها به زودی متوجه شدم که با همکاری متقابلا آنها خواهد بود قادر به مهار نتایج بهتر از آنها قادر به تنهایی.

از این رو شرکت معمولی متولد شد. پس از آغاز به کار آن کمک کرده است تعدادی از مارک های درو outsized فروش. این شامل کسب و کارهای کوچک و همچنین بالا بین المللی و مشهور و تایید علامت های تجاری مانند Kylie Jenner, خواهد, من, و, Victoria Secrets مدل های, در میان دیگران.

“ما تعداد زیادی از مشتریان از رشد برزخ” که در آن آنها در حال گشت زنی سادگی در می گویند چند 6 رقم درآمد, سطح, اما نیاز به مقیاس بیشتر برای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگتر و تسلط خود را در بازار بیشتر است. که در آن ما می آیند; به کاهش است که استرس و آنها را به بیشتر از 6 رقم سطوح و اغلب بیش از 7 چهره در قاب زمان آنها قبلا فکر نمی کنم امکان پذیر خواهد بود برای آنها می گوید:” کامرون روپیه.

به عنوان تبدیل شدن به بازارهای رقابتی و به طور فزاینده ای اشباع شده بسیاری از تازه کار و علاقه مندان به کارآفرینی در حال پیدا کردن مشکل شناور ماندن در این صنعت است. در زمان هایی از این عادی شرکت ثابت می شود نه فقط یک سازمان برای افزایش فروش خود را اما حافظ به اطمینان حاصل شود که شما رشد و در حال پایدار و محکم در جای پای خود را. رقابت و اشباع نیز دلالت; به خود را علامت شما یا باید چیزی کاملا منحصر به فرد و یا به طور مداوم تکامل طبیعی به اندازه کافی نمی شوم. عادی صاحبان شرکت در حال تکرار این عامل بسیار مهم با ترکیب نوآورانه استراتژی های بازاریابی نام تجاری خود را به آن را به ایستادگی کردن از این رو تنظیم یک “جدید” عادی و الهام بخش هر کس در اطراف آنها را به فکر می کنم خلاقانه و innovatively به عنوان به خوبی.

گرفتن در آخرین جنایت ملی و بین المللی Hatke, اخبار اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی.

اواسط روز است که در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@middayinfomedialtd) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im