خرید رپورتاژ

La Liga راه اندازی اولین کمپین با Rohit Sharma به عنوان سفیر نام تجاری در هند – ورزشی

منتشر شده: فوریه 20, 2020, 15:51 IST | روابط عمومی سازمان | بمبئی

55-دوم مبارزات انتخاباتی, فیلم ویژگی های یکی از پنبه حلاجی شده نوابغ دوران مدرن و لا Liga’s در هند, Rohit Sharma.

لالیگا یکی از محبوب ترین لیگ های فوتبال در جهان راه اندازی کرده است به کمپین برای ترویج لیگ اسپانیا در هند با نام تجاری سفیر, Rohit Sharma. LaLiga شده است عامل در هند از سال 2017 و به تازگی جشن سومین سالگرد در کشور است. پس از جشن تمام نقاط عطف مهمی در LaLiga سفر در هند, کمپین راه اندازی شده است به نام تجاری و ورزشی به مخاطبان گسترده تر پایه در کشور است.

55-دوم مبارزات انتخاباتی, فیلم ویژگی های یکی از پنبه حلاجی شده نوابغ دوران مدرن و لالیگا چهره در هند, Rohit Sharma. او طول می کشد بینندگان از طریق آنچه لالیگا واقعا مخفف: نظم و انضباط غرور دقت و شور و مذاکرات در مورد چگونگی “این فوتبال این LaLiga.” در حالی که او صحبت می کند بینندگان گرفتن یک نگاه اجمالی از آنچه LaLiga را ارائه کرده است با برخی از لحظات standout از LaLiga مسابقات در حال نمایش گذاشت. مفهوم و تولید شده توسط هند در مسیر این ویدئو به پایان می رسد با جزئیات در مورد پخش مقصد برای LaLiga در هند – Facebook دیده بان. این کمپین را 360 درجه rollout در سراسر سیستم عامل های مختلف.

پس از باز شدن آن برای اولین بار در هند در سال 2017 LaLiga انجام چندین پروژه به درک مخاطب و بازار بهتر و به لیگ برتر نزدیک تر به طرفداران خود در منطقه است. از طریق طرح های مانند آوردن یک LaLiga, باشگاه, Girona FC به هند نقطه عطفی پخش با همکاری Facebook به ارائه تمام مسابقات بدون هیچ هزینه ای برای طرفداران اندازی LaLiga مدارس فوتبال به تاثیر ورزش در سطح مردمی, انجمن با مارک های مانند BKT و Dream11 همراه با آوردن در هیئت مدیره برای اولین بار تا کنون غیر از فوتبال با نام تجاری سفیر, Rohit Sharma, LaLiga رشد کرده است آن پایه فن به طور قابل توجهی در کشور است. راه اندازی یک کمپین ویدیویی است که انتظار می رود به افزایش دانش در میان ورزش و فوتبال علاقه مندان در سراسر کشور در مورد ردیف بالا لیگ و کار آن در کشور است.

خوزه آنتونیو Cachaza, مدیر عامل, LaLiga هند گفت: “به دنبال بازگشت در سه سال گذشته ما با افتخار می گویند که ما موفق به حک کردن یک فضا برای خودمان در قلب میلیون ها نفر از طرفداران فوتبال در هند. ما همچنین متوجه شدند در مورد شور و اشتیاق این کشور برای حق بیمه بین المللی ورزشی محتوا و ما باید راه اندازی این کمپین را LaLiga نزدیک به میلیون ها نفر بیشتر است. ما باید ترکیبی کامل با محتوای یک آیکون مانند Rohit Sharma به عنوان سفیر و قوی پخش شریک مانند Facebook.”

Rohit Sharma, برند, سفیر, LaLiga هند گفت: “به عنوان یک ورزشکار می دانم که ورزش نه تنها در مورد تکنیک بلکه شور, آدرنالین, خوی, استراتژی و شخصیت. من اعتقاد دارم که فوتبال تست تمام این ویژگی ها در فرد و این که آیا شما در حال بازی یا تماشای ورزش شما تمایل به احساس می کنید آن را در حال اجرا در داخل شما.”

“من بسیار هیجان زده شده توسط این کمپین به عنوان آن را به من کمک کرد تا ارتباط با LaLiga طرفداران نه تنها به عنوان یک ورزشکار بلکه به عنوان یکی از آنها است. من باور دارم که LaLiga درایوهای شما را به بازی این ورزش وجود دارد و می تواند بهتر از شهادت به افسانه ای لیگ از این” اضافه شده Rohit است که به طور انحصاری توسط IMG اعتماد را مدیریت استعداد عمودی.

گرفتن همه از آخرین اخبار ورزشی و به روز رسانی در اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

داستان بعدی

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de