خودی سری: یکی از شرکت های بزرگ هند برای اولین بار دیجیتال IP

خودی سری: یکی از شرکت های بزرگ هند برای اولین بار دیجیتال IP – اخبار

منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 20:42 IST | همکاری محتوا | بمبئی

سری اهداف جهانی شدن با طیف وسیعی از کارشناسان در آینده نشان می دهد. Bhargavi سوامی و Sandeep پاندیت به میزبان چاپ دوم نیز

خودی سری با موفقیت به اتمام اولین نسخه آن به تازگی در تاریخ 5 مارس سال 2020 است. این یک رویکرد جامع توسط Bhargavi سوامی و Sandeep پاندیت برای فعال کردن صنعت بینش در میان COVID-19 مستند. اولین نسخه از این دیجیتال IP (مالکیت معنوی) تسهیل مخاطبان به صنعت و دانش آموخته از شش رهبران شناخته شده از صنایع مختلف از طریق آموزشی آنلاین.
با توجه به تغییر بار & رفتارهای سازندگان خودی سری بر این باورند که آینده از تعامل معنی دار بین نام تجاری و مصرف کننده خواهد بود از طریق دیجیتال بلند مدت IPs. و با توجه به پاسخ و رسیدن به خودی سری در حال کار بر روی نسخه دوم برای اواسط ماه ژوئن انتشار.
اولین نسخه از خودی سری با هدف دادن به جامعه و ارزش افزوده در این زمان به چالش کشیدن جهان است که با خرید و فروش. وبینار آورده مربوطه, جامع, آموخته, بینش ها و تجارب مناسب به مخاطبان صفحه نمایش در حالی که در تعامل با بهترین ذهن در صنایع مختلف به ماندن متصل شده و به روز شده در سراسر جهان در این بحران است.
شش بلندگو از اولین نسخه از خودی سری هری T. N (سر HR سبد بزرگ نویسنده و مربی), Indranil چاکرابورتی (سر Studio بعدی, Sony Pictures Entertainment), Rahul Balyan (رئیس دیجیتال افسر Radio Mirchi) سانجی مهتا (مشترک مدیر عامل Mirum هند نویسنده), Eika بانرجی (مدیر اجرایی آینده, یادگیری, نویسنده, شرکت Mythologist, Chevening Gurukul همکار) و شیلپا Ajwani (مدیر ارشد اجرایی Unomantra سابق MD Tupperware). همانطور که در شرکت سازندگان این وبینار این سخنرانان بودند بیش از خوشحالم که به عضویت این علت فقط با یک تماس تلفنی با مشترک و هدف دادن به جامعه.
Bhargavi سوامی Co-خالق خودی سری مشترک تجربه او گفت: “خودی سری یکی از مهمترین و روند محتوای آنلاین را نشان می دهد از هند در طول COVID-19 مستند. این وبینار پخش شد دو بار در هفته به مدت بیش از سه هفته با بیش از 350 شرکت کننده از هند و ایالات متحده آمریکا و آفریقای جنوبی دبی و سنگاپور و 10k+ آلی برسد.”
“نسخه دوم از خودی سری را پوشش آینده کسب و کار که با دریافت حداکثر بازدهی سرمایه در گیر بحث در دوره رنسانس برای میراث و سنتی کسب و کار و خیلی بیشتر.”, او بیشتر اضافه شده است.
Sandeep Pandit, Co-خالق خودی سری گفت: “هر جلسه به طول انجامید 50-60 دقیقه های درخشان پاسخ از مخاطب. تعامل صنعت و بینش فعال مردم برای درک جنبه های مختلف و موضوعات مورد بحث در این آموزشی است. ما بیش از حد هیجان زده به انتشار نسخه دوم این وبینار راه اندازی می شود در اواسط ماه ژوئن است.”
“این وبینار خواهد بود یکی از معدود خواص به در فاز دوم آن در طول مستند. با این مجموعه ما با هدف پوشش عمده نقاط درد که صنایع و شرکت ها در برخورد با دلیل بیماری همه گیر. بیشتر ما باور داریم که ما وبینار را در خدمت نقش آن در رانندگی فرایند تفکر توده ها به سوی مسیر درست و بازنشانی رشد صنایع مختلف.”, او در ادامه اضافه شده است.
نسخه دوم از خودی سری مجموعه به بزرگتر, بهتر و به اشتراک گذاری بینش بیشتر در مورد صنعت های مشهور چهره های بحث در مورد جنبه های مختلف دامنه خود را. این وبینار خواهد شد که توسط Bhargavi سوامی و Sandeep پاندیت به نسخه قبلی.
در مورد میزبان
Bhargavi سوامی – مدیر عامل اکسل شرکت / مجازی HR مبلغ / Podcaster

پیشرو مدیر عامل شرکت پرشور HR و رسانه حرفه ای و پادکستر, Bhargavi سوامی نسل دوم کارآفرین رهبری اکسل شرکت و شرکت های بزرگ فکر کرد. او مورد مطالعه از بالا رتبه بندی مدارس و کالج ها از جمله کوه کرمل کالج, مسیح, دانشگاه بنگلور برای او P. U. C. و لیسانس به ترتیب و همزیستی بین المللی دانشگاه (پونا).

او شناخته شده به عنوان یکی از بالا 100 کارآفرینان توسط ASSOCHAM شده است و بخشی از هیئت های نمایندگی از کارآفرینان به دیدار خارجی برای اولین بار و در کمتر از, انگلستان, کانادا و آرژانتین در میان دیگران. U

Bhargavi شده است در حال اجرا یک پادکست ‘افرادی که از ماده” پس از سال 2018 با بیش از 2 میلیون مشترک. اینکه یک نویسنده عالی او خدمت کرده است با وبلاگ MTV اسکریپت ها برای شرکت های بزرگ فیلم برای RBI و Nasscom و در حال حاضر سرودن پایین فیلمنامه نویسی برای وب سری و سری صوتی برای OTT سیستم عامل است.

Sandeep Pandit – موسس / قصه گو / بازاریاب

تاثیر قصه & بازاریاب Sandeep پاندیت بنیانگذار KraftJar خلاق آژانس بازاریابی با تمرکز اصلی در ایجاد سفارشی مقیاس پذیر و پایدار تجارب بازاریابی برای برندها. Sandeep آغاز شده با تاتا ارتباطات در سال 2007 مشغول به کار در حالت آفلاین و آنلاین محتوای کسب و کار و سوار استراتژی بازاریابی برای کسب مشتری و تعامل.

قبل از KraftJar سندیپ صرف 4 سال مدیریت بازاریابی و نام تجاری فعالانه برای Radio Mirchi (هند پیشرو در رسانه های تجاری). خود را بازاریابی تجربی تجربه شامل راه اندازی هند یکی از بزرگترین کشورهای عضو اکو دوستانه ماراتن SBI سبز ماراتن (15 شهرهای 70,000+ دونده) نئون اجرا (شب سرگرم کننده اجرا در 12 شهرستانها با 50000+ دونده) در مقیاس بزرگ کنسرت های موسیقی (Bryan Adams, Vidya بورسی MT20) نام تجاری راه اندازی جایزه نشان می دهد که مدرسه و دانشگاه, تماس با برنامه.

Sandeep پرشور قصه گو و اعتقاد راسخ به قدرت داستان است. او با این نسخهها کار با شرکت ها و کالج دانش آموزان در داستان سرایی, بازاریابی, تیم مدیریت اصول زندگی و بیشتر. در حال حاضر او نیز در روند فیلمنامه نویسی برای OTT سیستم عامل برای وب سری.

گرفتن در آخرین جنایت ملی و بین المللی Hatke, اخبار اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی

اواسط روز است که در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@middayinfomedialtd) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار

این داستان شده است منابع از یک شخص ثالث همزمان خوراک سازمان. اواسط روز می پذیرد و هیچ مسئولیت و یا مسئولیتی در قبال آن قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان داده ها را از متن. اواسط روز مدیریت/اواسط روز است.com ذخایر حق تنها به تغییر و حذف و یا حذف (بدون اطلاع قبلی) محتوا در آن اختیار مطلق به هر دلیلی


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net