چگونه مرده کشتی در ویکی Kaushal-starrer Bhoot آمد زنده بر روی صفحه نمایش

چگونه مرده کشتی در ویکی Kaushal-starrer Bhoot آمد زنده بر روی صفحه نمایش – سرگرمی

به روز شده: فوریه 23, 2020, 11:54 IST | سرپرستان | بمبئی

سازندگان صرف مقدار زیادی از زمان در پژوهش ارجاع و سراغ واقعی کشتی های به حق پرنیان.

Vicky Kaushal in Bhoot Part One: The Haunted Ship

ویکی Kaushal در Bhoot قسمت اول: خالی از سکنه کشتی

ویکی Kaushal را “Bhoot قسمت اول: خالی از سکنه کشتی” به ارمغان می آورد وحشت پشت در بالیوود صفحه نمایش و به طور کلی طراحی و تولید این فیلم با هدف ارائه یک احساس ناخرسندی و ترس است. “بیشتر به چالش کشیدن و هیجان انگیز از جنبه های ‘Bhoot شد کشتی. پس از گرفتن کشتی به نگاه و احساس معتبر کلید” تولید سر Aditya Kanwar گفت: سرپرستان.

“ما صرف مقدار زیادی از زمان در پژوهش ارجاع و سراغ واقعی کشتی های به حق پرنیان. هر کسی که مشغول به کار نشده یا شده در یک کشتی باری نمی دانم آنچه در آن مانند به تجربه این اندازه عظیم و هراس از مکانهای بسته. من می خواستم هر کسی که این فیلم را دیدم به واقع احساس می کنند در حال حاضر و به دام افتاده وجود دارد,” او اضافه شده است.

تولید برای این فیلم تصریح کرد: “ما بسیار مراقب باشید در مورد چگونه ما طراحی فضای داخلی کشتی باری. نگه داشتن آن را به عنوان واقعی که ممکن است در حالی که تیراندازی دوستانه به عنوان به خوبی. به طور کلی طراحی و تولید برای ‘Bhoot’ تا به حال برای ارائه یک احساس ناخرسندی و ترس در سراسر فیلم. بنابراین به عنوان طراح و من تا به حال حتی شروع به دنبال در یک فضای به طور منظم به عنوان مثال یک خانه یا یک دفتر از این دیدگاه. یک راه برای انجام این کار است که با ایجاد یک پالت رنگ که در تنظیم خلق و خوی برای صحنه شما در حال تیراندازی است. حتی اگر این صحنه را لزوما باید ترساندن اما زمینه احساس ترس کرده بود برای همیشه وجود داشته باشد.”

نتیجه گفت رضایت بخش بود. “در نهایت بهترین احساس زمانی است که خود را مدیر بازیگر و خدمه راه رفتن به تنظیم و آن را دوست دارم. من به یاد داشته باشید ویکی گفت: “داداش kya مجموعه banaya باشگاه hai!’ مدیر Bhanu Pratap Singh نمی توانستم باور اندازه کل چیز!” در فیلم ترسناک ویکی نقش سوگوار حمل و نقل افسر. این فیلم همچنین ویژگی های Bhumi Pednekar در یک نقش خاص. داستان حول محور یک کشتی رها به نام پرنده دریا نهفته است که رها شده در امتداد ساحل. این فیلم به کارگردانی Bhanu Pratap Singh و تولید شده توسط Dharma Productions.

صحبت کردن در مورد فرایند تولید “Bhoot قسمت اول: خالی از سکنه کشتی”, Kanwar گفت: “این فرایند را برای این فیلم متفاوت بود از گرفتن بروید. آن چیزی نیست که من انجام داده اند قبل از. معتبر, وحشت, ژانر هر طراح تولید می خواهم از کار است.”

“اولا چشم انداز برای این فیلم به صورت کاملا واضح و روشن برای همه گروه ها. اگر من در طراحی یک قسمت از کشتی من نیاز به می دانم که چگونه صدا و روشنایی نقش مهمی در ایجاد ترس — چیزهای ساده مانند شاید با اضافه کردن مداوم چکه آب از سقف. ما تا به حال به شکل از چگونه به نور را به فضای داخلی از یک مرده کشتی اما نه بیش از حد از نور! نگه داشتن همه این عوامل در ذهن فرایند بسیار رضایت بخش خلاقانه.”

Kanwar ادامه داد: “معمولا به عنوان یک طراح, من درک می کنم که چه شخصیت ها مانند آنچه خود backstories چه هستند تاثیرات خود را در زندگی قادر به ایجاد جهان در آنها زندگی می کنند. در Bhoot’ جدا از انجام این کار ما نیز تا به حال برای به تصویر بزرگتر نگاه چگونه برای تولید ترس در مخاطب با نشان دادن عادی راهرو یا اتاق خالی است. این رویکرد متفاوت باشد چرا که یکی از شخصیت های اصلی در این فیلم است که در واقع کشتی باری. ما صرف مقدار قابل توجهی از زمان در کشتی های باری به تجربه آنچه در آن احساس می کند مانند. اگر شما تا به حال شانس شاهد یک مرده کشتی از داخل آن را کاملا یک تجربه است. این در واقع بسیار ترسناک است. این زمین سیاه و سفید در داخل وجود دارد هیچ قدرت و هیچ کار چراغ و برای تلفن های موبایل بسیار وحشت زده است!” Kanwar اشاره به اهمیت به دنبال مکان های واقعی در حالی که کار بر روی یک فیلم است.

او گفت: “من در واقع ترجیح می دهند به ساقه در مکان های واقعی است. مکان های واقعی را به یک طعم و شخصیت است که مجموعه گاهی اوقات نمی تواند آن را به روی صفحه نمایش. این تعادل از دانستن اینکه چه چیزی نیاز به یک مجموعه ای به عنوان مخالف به یک مکان واقعی است که در زمان یک خط بسیار نازک است. برای یک فیلم مانند “Bhoot’ از خانه ها و ادارات ما با استفاده از تمام مکان های واقعی است. وقتی که می آید به چیزی مانند آن کشتی بود تعادل از هر دو مجموعه ای ساخت و کشتی. برای نشان دادن مقیاس بزرگ از کشتی ما در واقع رفتن و شلیک در یک واقعی کشتی باری برای بیرونی است. برخی از بخش هایی از فضای داخلی نیز به ضرب گلوله در کشتی واقعی. این بسیار دشوار بود ،

“داخلی آنقدر تنگ وجود دارد به سختی هر گونه فضایی برای دوربین اجازه دهید به تنهایی و بازیگران همچنین گرفتن خدمه و کشتی خود را یک وظیفه و یک لجستیکی کابوس است.”

گرفتن همه آخرین اخبار سرگرمی و شایعات بی اساس در اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی

این داستان شده است منابع از یک شخص ثالث همزمان خوراک سازمان. اواسط روز می پذیرد و هیچ مسئولیت و یا مسئولیتی در قبال آن قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان داده ها را از متن. اواسط روز مدیریت/اواسط روز است.com ذخایر حق تنها به تغییر و حذف و یا حذف (بدون اطلاع قبلی) محتوا در آن اختیار مطلق به هر دلیلی


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

داستان بعدی

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de