اخلال در مطالعه جدید نشان می دهد آمریکایی 5-دانش آموزان کلاس تنها جذب تبلیغات هدفمند در 1st-سطح کلاس


Illustration for article titled Disturbing New Study Finds American 5th-Graders Only Absorbing Targeted Advertisements At 1st-Grade Level

STANFORD, CA—تماس با دانش آموزان ابتدایی “میلیون ها” پشت همتایان خود در نظر رسمیت شناختن نام تجاری اخلال مطالعه جدید منتشر شده روز دوشنبه توسط دانشگاه استنفورد در بر داشت آمریکایی کلاس پنجم تنها جذب تبلیغات در درجه اول در سطح. “از 10,000 کودکان ما مورد مطالعه بیش از 75 درصد از آنها میگردین حق گذشته محصولات قرار داده شده بر روی خود را رسانه های اجتماعی خوردها و حتی کلیک کنید و یا شناور بیش از این آگهی یک بار گفت:” استاد محقق هانا پاول اضافه کرد که بسیاری از افراد او با حتی زحمت کلیک کردن بر روی تبلیغات ایجاد شده توسط مورد علاقه خود را تاثیر گذار حتی زمانی که اقلام فروخته شد به طور خاص طراحی شده برای خود فرد سابقه جستجو. “توسط کلاس پنجم دانش آموزان باید در تعامل با تبلیغات شخصی در سطح بسیار بالا و صرف صدها هزار دلار در ماه در, لباس, محصولات مراقبت از پوست محصولات و دیگر محصولات تخصص مانند ناخن کن و کریستال. اگر ما پیدا کردن یک راه برای به دست آوردن این بچه ها به سرعت به زودی آنها ممکن است هرگز ضربه فروشگاه آنلاین در یک کالج سطح.” در مطبوعات زمان Paul پیشنهاد کرد که اگر پدر و مادر نگران فرزندان خود بودند در پشت آنها باید بنشینید و آنها را نشان می دهد که چگونه به تعامل با ساده و قابل هضم تبلیغات برای چند ساعت در هر شب.

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>