بنگلور پرواز مسافری به بمبئی راضی خدمات در یک روز

بنگلور پرواز مسافری به بمبئی راضی خدمات در یک روز – اخبار

منتشر شده: مه 25, 2020, 16:30 IST | سرپرستان | بمبئی

با توجه به Iyengar کل روند خوب و کارآمد سازمان یافته از جمله از زمان گرفتن پاس شبانه روزی و همچنین نشانه گذاری بر کف برای حفظ فاصله فیزیکی

This picture has been used for representational purpose only

این تصویر استفاده شده است بازنمودی تنها هدف

یک پرواز داخلی مسافری از بنگلور به بمبئی در اولین جزئی از سرگیری پروازهای مسافری تا حد زیادی ابراز رضایت در خدمات توسعه یافته توسط فرودگاه و شرکت هواپیمایی در میان COVID pandemic, او گفت:.

“در واقع کاملا راحت و اطمینان بخش با توجه به نگرانی و نگرانی در سراسر جهان و در هند نیز به دلیل COVID. به خصوص در بنگلور مقامات انجام یک کار عالی” گفت: Anamika Iyengar به سرپرستان.

Iyengar در زمان صبح زود پرواز به بمبئی از Kempegowda فرودگاه بین المللی (کیا). “هر مرحله از بررسی و جزئیات ارسال شد بدون تماس و آسان به درک. نبود هر گونه پیچیدگی درگیر و در هر مرحله وجود دارد کارکنان قرار به توضیح اگر شما به اشتباه” او گفت:.

با توجه به Iyengar کل روند خوب و کارآمد سازمان یافته از جمله از زمان گرفتن پاس شبانه روزی و همچنین نشانه گذاری بر کف برای حفظ فاصله فیزیکی.

“من در زمان اولیه پرواز در 7.45 صبح وجود ندارد بسیاری از کارکنان. فرودگاه خود را نمی باید بیش از حد بسیاری از مردم و پرواز هم نبود ، من چیزی حدود 30 مسافر گفت:” Iyengar. او گفت: این پرواز ممکن است کامل از آنجا که بسیاری از آگهی را نگران بوده چگونه است که همه تجربه پرواز می بازی.

“در یک ردیف با سه کرسی را اشغال کردند. ردیف قبل از من و ردیف پشت سر من بودند نیز خالی,” او گفت:.

به عنوان بخشی از COVID احتیاطی شرکت هواپیمایی تنها مجاز آب و غذا بوده و یا مجاز به مصرف در طول پرواز. به طور مشابه خطوط هوایی با استفاده از یک صفحه نمایش مانند ابزار برای بررسی آگهی قبل از سوار شدن.

در فرودگاه در ورودی و پس از آن در سنگر قبل بسیار عمیق تر در داخل فرودگاه و کارکنان بودند با پوشیدن یک ماسک صورت, اما به عنوان یکی از وارد عمیق تر و همه آنها با پوشیدن تمام بدن و لباس از سر تا پا برای COVID حمایت می کند. “همه خدمه کابین نیز پوشش داده شده تا از بالا به پایین او گفت:.

Iyengar شکایت نیست در بلیط هواپیما او پرداخت و گفت: آن نسبتا مناسب و رزرو بلیط خود را در بعد دولت اعلام کرد که پروازهای داخلی را از سر گرفت.

“فقط تا مطمئن شوید که من رزرو دو بلیط برای خودم یکی در Vistara و دیگری در SpiceJet. Vistara پرواز لغو کردم و من در زمان SpiceJet. من در زمان خصوصی تاکسی برای رسیدن به فرودگاه بدون هیچ گونه مشکل. من نمی گرفتن هر گونه شانس با Ola یا بارگذاری,” او گفت:.

عنوان آگهی سوار اتوبوس شرکت هواپیمایی نیز به آنها یک بسته حاوی یک ضد عفونی کننده دست و سر و پوشش برای محافظت از خود در برابر ویروس. “آنها به یک رودريها مانند ورق های پلاستیک را پوشش می دهد که در این صورت تا زمانی که تحت دهان,” او گفت:.

در برخی از عکس Iyengar مشترک در سفر به بنگلور فرودگاه بیشتر بود خالی با ردیف صندلی خالی در فرودگاه. در ضمن یک بی سرپرست صغیر Vihaan Sharma, کردم, پیوست با مادرش در فرودگاه شهر پس از سه ماه با توجه به مستند.

5-سال-پسر گیر کرده بود در دهلی نو و سفر در روز دوشنبه به عنوان یک دسته خاص مسافر.

گرفتن در آخرین جنایت ملی و بین المللی Hatke, اخبار اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی.

اواسط روز است که در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@middayinfomedialtd) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار

این داستان شده است منابع از یک شخص ثالث همزمان خوراک سازمان. اواسط روز می پذیرد و هیچ مسئولیت و یا مسئولیتی در قبال آن قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان داده ها را از متن. اواسط روز مدیریت/اواسط روز است.com ذخایر حق تنها به تغییر و حذف و یا حذف (بدون اطلاع قبلی) محتوا در آن اختیار مطلق به هر دلیلی


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de