27 راه برای افزایش ترافیک به وب سایت شما

در این پست قصد دارم نحوه ترافیک بیشتر به وب سایت شما را نشان دهم.

شما همچنین خواهید دید که چگونه من از این استراتژی ها استفاده کردم تا سایتم را از صفر تا 300 کیلوگرم + بازدید گوگل کنندگان بی نظیر در ماه ببرم:

بازدید کنندگان ماهانه Backlinko
بهتر می شود:

هم اکنون همه این استراتژی ها بسیار بزرگ کار می کنند.

با این کار ، در اینجا 27 راه برای هدایت ترافیک به وب سایت خود آورده شده است:

  1. پست مهمان “وارونه”
    این معامله است:

وقتی بیشتر افراد پست مهمان شما را می خوانند ، معمولاً از بخش زیست نویسنده رد می شوند.

من نمی توانم آنها را مقصر بدانم …

بیشتر جعبههای زیستی نویسنده BURIED در پایین صفحه ، مانند این:

نویسنده زیستی
این یک مشکل بزرگ است.

اگر افراد پیوند شما را در زندگی نامه نویسنده شما نمی بینند ، آنها قصد بازدید از سایت شما را ندارند.

خوشبختانه ، یک راه حل ساده برای این مشکل وجود دارد: مهمان ارسال “وارونه”.

در اینجا مراحل مرحله به مرحله آمده است:

  1. ابتدا ، یک پست مهمان بنویسید درست مثل آنچه که معمولاً انجام می دهید.
  2. در مرحله بعد ، بخش های “منبع مفید” را در سراسر پست مهمان خود وارد کنید.

این بخش ها به 2-3 منبع مفید در مورد موضوعی که شما فقط پوشش داده اید پیوند دارند.

در اینجا مثالی وجود دارد:

منابع اضافی

  1. در آخر ، محتوای خود را به عنوان یکی از “منابع مفید” درج کنید.

به عنوان مثال ، در اینجا یک پست مهمان است که من مدتی منتشر کردم:

پست مهمان برایان دین
و من به عنوان یکی از “منابعی که بررسی می شود” با محتوای خود پیوند دادم:

پیوند متنی
و این پیوند 78٪ ترافیک بیشتر از پیوند زیستی نویسنده من ایجاد کرده است.

ترافیک از منابع
خیلی باحال

که ما را به سمت استراتژی شماره 2 سوق می دهد …

  1. تعمیرات اساسی و به روزرسانی پست های وبلاگ قدیمی
    این استراتژی ساده در مدت زمان 7 روز 50.95٪ ترافیک بیشتری به من زد:

افزایش ترافیک
در اینجا دقیقاً چگونه این کار را کردم:

  1. اول ، من پستی را در سایت خود پیدا کردم که قدیمی نبود.

همانطور که معلوم شد ، راهنمای من برای YouTube SEO به طور ناشایست قدیمی بود:

راهنمای قدیمی
2- در مرحله بعد ، پست را به روز کردم و بهبود بخشید.

به طور خاص ، تصاویر جدیدی اضافه کردم:

تصویر جدید
در استراتژی ها و تکنیک های جدید پراکنده شده است:

استراتژی جدید
و استراتژی های قدیمی را که دیگر کار نمی کنند حذف کرد:

حذف محتوا

  1. سرانجام ، پست جدید را به روز کردم تا تغییرات زنده بمانند.

بروزرسانی در وردپرس
و درست مثل همین ، ترافیک به آن صفحه مانند یک موشک موشک شلیک می شود.

(از آنجا که این یک پست قدیمی بود ، همانطور که در Google Analytics من در اینجا مشاهده می کنید ، بیشترین افزایش ترافیک مربوط به ترافیک ارگانیک است)

افزایش ترافیک ارگانیک
این کل مراحل حدود یک ساعت به طول انجامید.

و من WAY از انتشار پست جدید ترافیک سئو بیشتری نسبت به آنچه دارم می خواهم.

با این زمان ، زمان سوم برای استراتژی ما است …

  1. از لینک های “Click to Tweet” استفاده کنید
    این یکی از بهترین راهها برای به اشتراک گذاشتن سهم بیشتر از محتوای شماست.

در حقیقت ، Click To Tweet پیوندها یکی از اصلی ترین دلایلی است که این پست از وبلاگ من بیش از 6K اشتراک رسانه های اجتماعی دارد:

تعداد سهم اجتماعی
با این کار ، به من نشان می دهم که چگونه پیوندهای Click to Tweet کار می کنند:

  1. چیزی را “توییت” در مطالب خود پیدا کنید.

این می تواند یک نکته ، استراتژی ، نقل قول یا آماری با اندازه نیش باشد.

به عنوان مثال ، پست من لیست استراتژی های ساخت لیست را ذکر کرده است.

بنابراین من هر استراتژی را در لیست خود “tweetable” در نظر گرفتم.

محتوای صدای جیر جیر

  1. پیوند کلیک به توییت ایجاد کنید.

به ClickToTweet.com بروید و توییت خود را بنویسید:

برای صدای جیر جیر – وب سایت کلیک کنید
و این ابزار یک لینک ویژه برای شما ایجاد می کند:

برای توییت کلیک کنید – پیوند

  1. در آخر ، آن پیوند را در محتوای خود وارد کنید.

هر وقت کسی روی پیوند کلیک کند …

برای صدای جیر جیر کلیک کنید – پیوند در پست
… آنها برای به اشتراک گذاری آسان یک توییت از پیش نوشته شده دریافت می کنند:

این آسان است

4- محتوای خود را با کلمات کلیدی LSI بهینه کنید
هیچ پنهانی نیست که SEO یکی از بهترین راهها برای هدایت ترافیک به وب سایت شماست.

به گفته این ، اکثر استراتژی های سئو مدرسه قدیمی دیگر دیگر کار نمی کنند.

و این بیشتر به این دلیل است که الگوریتم Hummingbird گوگل همه چیز درباره SEO تغییر کرده است:

google hummingbird
به جای تنها جستجو در کلمات کلیدی ، Google اکنون مباحث را درک می کند.

(این به روزرسانی چه تغییر بزرگی داشته است؟ گوگل گفته است: “پاشش 90٪ از کل جستجوها را تحت تأثیر قرار می دهد …”. وای).

سوال این است:

چگونه اطمینان می دهید که Google موضوع محتوای شما را درک می کند؟

کلمات کلیدی LSI.

کلمات کلیدی LSI کلمات و عبارات مربوط به کلید واژه هدف شما هستند.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم که شما فقط در مورد رسانه های اجتماعی پستی نوشتید.

کلمات کلیدی LSI کلمات و عباراتی مانند:

صفحه فیس بوک
توییتر
لینکدین
محتوای ویروسی
پینترست
و وقتی Google این کلمات کلیدی LSI را در محتوای شما مشاهده می کند ، آنها می گویند: “عالی. این محتوا قطعاً در مورد رسانه های اجتماعی است. “

بنابراین: چگونه این کلمات کلیدی LSI را پیدا می کنید؟

یک ابزار رایگان عالی به نام LSI Graph.

این ابزار ده ها کلمه کلیدی LSI مربوط به موضوع شما را تفریح ​​می کند:

نتیجه کلمات کلیدی lsi
سپس ، فقط این کلمات کلیدی LSI را در پست خود قرار دهید …

… و شما تنظیم شده اید

  1. با “تحول محتوا” از پست های وبلاگ خود بیشتر بخرید.
    تبدیل محتوا ساده است:

شما به سادگی یکی از پست های وبلاگ خود را به قالب دیگری (مانند کتاب الکترونیکی ، ویدئویی ، اینفوگرافیک یا پادکست) تبدیل می کنید.

به عنوان مثال ، من این مطالعه موردی را در وبلاگ خود منتشر کردم که مدتی برگشت:

مطالعه موردی SEO – ارسال
همانطور که مشاهده می کنید ، این پست سهام های اجتماعی زیادی ایجاد کرده است …

چک لیست SEO – سهام
… و نظرات

چک لیست SEO – نظرات
اما می دانستم که می توانم حتی بیشتر از این محتوا فشار بیاورم.

بنابراین من آن پست را به یک ویدیوی YouTube تبدیل کردم:

برایان پست را به یک فیلم YouTube تبدیل کرد
این فیلم واحد بیش از 250K بازدید ایجاد کرده است … و صدها بازدید کننده وب سایت.

(همه از یک قطعه محتوا که سالها منتشر کردم)

این قدرت تحول محتوا است.

  1. برو به پادکست ها
    پادکست ها EXPLODING هستند.

(در حقیقت ، یک نظرسنجی نشان داد که 26٪ آمریکایی ها مرتباً به پادکست ها گوش می دهند)

آیا این بدان معنی است که شما باید نزدیکترین میکروفون را بگیرید و پادکست را شروع کنید؟

نه

درعوض ، توصیه می کنم پادکست های دیگران را به عنوان میهمان ادامه دهید.

این استراتژی چنان خوب کار می کند که سعی می کنم در هر ماه 2-3 پادکست بروم.

در واقع ، من در بیش از 100 قسمت پادکست ظاهر شده ام:

و این قسمت ها ده ها هزار بازدید کننده برای من به ارمغان آورده است.

به عنوان مثال ، من یک بار 984 بازدید کننده در 60 روز از یک قسمت از پادکست های واحد دریافت کردم:

به عنوان یک جایزه ، شما معمولاً حداقل یک بک لینک در نت های نمایش دریافت می کنید ، که می تواند به رتبه بندی موتورهای جستجوگر شما کمک کند:

پیوندها از پادکست
و اکنون زمان آن رسیده است که …

  1. ارتقاء سایت خود را با دسترسی به بلاگر
    بنابراین شما فقط مطلبی جالب را منتشر کرده اید.

حالا چی؟

زمان آن رسیده است تا با دسترسی به بلاگر ، آن را تبلیغ کنید.

در حقیقت ، یکی از آخرین پست های وبلاگ من به دلیل یک صدای جیر جیر از یک وبلاگ نویس تأثیرگذار ، ترافیک خوبی به همراه داشت:

سنبله ترافیک 2
سوال این است …

چطور؟

تنها کاری که باید انجام دهید اینست که وبلاگ نویسان پیدا کنید که مطالب خود را در مورد شما به اشتراک بگذارند…

… و یک ایمیل بدون فشار برای آنها ارسال کنید.

در اینجا یک مثال از زندگی واقعی این روند در عمل وجود دارد:

اول ، من یک ایمیل شخصی را به یک بلاگر ارسال کردم که از قبل محتوای خود را با موضوع به اشتراک گذاشته است:

ایمیل ارتباط با بلاگر
(از این طریق ، من می دانستم که او واقعاً می خواهد پست من را بخواند … قبل از اینکه به “ارسال” ضربه بزنم)

وقتی او به من برگشت ، من پیوندی به محتوای من برای او ارسال کردم:

زنجیره ایمیل
(نکات حرفه ای: از شخصی بخواهید پست شما را به اشتراک بگذارد. اگر فکر می کنند محتوای شما خوب است ، آنها آن را به اشتراک می گذارند)

از آنجا که من یک سر و صدا جالب نیستم ، این وبلاگ نویس خوشحال شد که این کلمه را پخش کرد:

پاسخ تماس بگیرید
این همه چیز در آنجاست.

  1. استراتژی راه اندازی مجدد محتوا
    این شبیه به تکنیک شماره 2 از این راهنماست …

… با پیچ و تاب مهم.

شما به جای بهبود محتوای خود ، آن را مجدداً راه اندازی مجدد کنید.

به عبارت دیگر:

با محتوای جدید و بهبود یافته خود مانند یک پست جدید رفتار کنید.

مثلا:

من به تازگی این لیست از تاکتیک های نوشتن متن SEO را بار دیگر و مجدداً راه اندازی کرده ام:

مقاله مجدداً راه اندازی شد
بنابراین من این پست را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشتم:

نوشتن کپی SEO – سهم اجتماعی
و اطلاعیه ای را برای مشترکین خبرنامه من ارسال کرد:

ایمیل خبرنامه
که منجر به افزایش قابل توجه ترافیک (شامل تقریبا 5k بازدیدکننده در یک روز) شد:

افزایش ترافیک
9- محتوایی را ایجاد کنید که برای Influencers جذاب باشد
حقیقت این است:

اگر می خواهید افراد با نفوذ برای به اشتراک گذاشتن مطالب شما ، باید مطالبی بنویسند که مستقیماً برای آن گروه جذاب باشد.

مثال:

چند سال پیش اینفوگرافیک را برای مشتری در طاقچه سرمایه گذاری ایجاد کردم.

حتی اگر آن طاقچه به دور از “جالب” باشد ، اینفوگرافیک ما ویروسی شد. ما در دو روز اول با هزاران بازدید هدفمند صحبت می کنیم.

اینفوگرافیک اینجاست:

اینفوگرافیک مشتری
اکنون ده ها دلیل وجود دارد که اینفوگرافیک این کار را انجام داده است … از طراحی گرفته تا کمپین تبلیغ محتوا.

اما یک تکه خوب از موفقیت آن ناشی از یک چیز ساده بود:

این امر برای تأثیر گذاران در فضای مالی شخصی جذابیت داشت.

توضیح خواهم داد

من متوجه شدم که در آن زمان بسیاری از وبلاگ نویسان با قدرت بالا درمورد تورم دست و پنجه نرم می کردند:

مقاله تورم
بنابراین تصمیم گرفتم یک اینفوگرافیک ایجاد کنم که مشکلی که از آنها مراقبت می کردند را برجسته کند.

و این منجر به اشتراک و ذکر در چندین سایت معتبر شد …

در سایت مرجع ذکر کنید
… و یک ترافیک زیاد است.

  1. فیلم ها را در LinkedIn به اشتراک بگذارید
    LinkedIn سریعتر در حال رشد است.

در حقیقت ، یک مطالعه جدید نشان داد که تعداد افرادی که مطالب را در LinkedIn به اشتراک می گذارند نسبت به سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است:

مرتبط با آمار اشتراک گذاری
عالی است و همه اما چگونه می توانید از LinkedIn برای افزایش ترافیک به وب سایت خود استفاده کنید؟

محتوای ویدیو ارسال کنید

به عنوان مثال ، این ویدئویی است که اخیراً در LinkedIn ارسال کردم:

linkin post 3
در حدود 2 هفته ، فیلم من بدست آمد:

634 لایک
106 نظر
31 هزار بازدید
سعی کنید آن نوع تعامل را در Facebook Facebook بدست آورید

و اکنون زمان آن رسیده که من بتوانم روش جالب دیگری را برای شما نشان دهم تا مردم بتوانند از سایت شما بازدید کنند …

11- میزبان یک مسابقه سادگی
مردم عاشق چیزهای رایگان هستند.

(جای تعجب نیست)

اما آنچه ممکن است شما را غافلگیر کند این است که: می توانید از وسایل رایگان استفاده کنید تا ترافیک بیشتری داشته باشید.

چطور؟

میزبان یک مسابقه هدیه ای.

در اینجا مثالی از یک مسابقه که دوستم دوستم کااگان اخیراً در کنار هم قرار داده است ، آورده شده است:

به عنوان مثال
ببینید چطور کار می کند؟

برای ورود به مسابقه ، افراد باید آدرس ایمیل خود را وارد کنند (که سپس به لیست ایمیل خود اضافه می کنید).

بهتر می شود:

شما می توانید مردم را برای اشتراک گذاری مسابقه خود با دوستان خود تشویق کنید:

ورودی های بیشتر
(و این سهام ترافیک بیشتری به وب سایت شما وارد می کند و لیست ایمیل شما را افزایش می دهد)

اکنون:

این مسابقه با KingSumo انجام شد. اما اگر دانش فنی دارید ، می توانید این کار را خودتان تنظیم کنید.

  1. “اشتراک ماشه” را به محتوای خود اضافه کنید
    در تجربه من ، محتوا بر اساس یک عامل تا حد زیادی موفق یا شکست می یابد:

چه محتوا دارای اشتراک Triggers باشد یا خیر.

سهم های تبلیغاتی چیست؟

اینها چیزهایی هستند که شما در محتوای خود گنجانده اید و افراد را به سمت اشتراک آن سوق می دهد.

بسیاری از این اصول برای اولین بار توسط دانشمندان رفتاری مانند دکتر Jonah Berger ، دکتر Katherine Milkman و Jure Leskovec کشف شد.

مطالعه تحقیقات بازاریابی ویروسی
و آنها در آزمایشگاه آنچه را که من از طریق آزمایش و خطا کشف کردم ثابت کرده اند:

هنگامی که Share Triggers را در محتوای خود گنجانید ، افراد به احتمال زیاد به احتمال زیاد به اشتراک می گذارند و به آن پیوند می زنند.

مثلا:

یکی از قدرتمندترین سهم های ایجاد سهام ، ارز اجتماعی است.

ارز اجتماعی ایده ای است که ما چیزهایی را به اشتراک می گذاریم که باعث می شود خوب به نظر برسیم. و این به اشتراک گذاری بخش بخش بزرگی از این دلیل است که اینفوگرافیک The Shrinking Doll که قبلاً به آن اشاره کردم ، این کار را به خوبی انجام داد.

به طور خاص ، این اینفوگرافیک آنچه را که تأثیر گذاران در گذشته می گویند تأیید کرد: تورم یک مشکل بزرگ است.

و محتوای من از داده های گوشتی خود از پشتوانه های پشتیبان تهیه کرده است:

داده های اینفوگرافیک
هر بار که یک تأثیرگذار اینفوگرافیک من را با مخاطبان خود به اشتراک می گذاشت ، ارز اجتماعی آنها را تقویت می کرد.

بنابراین آنها آنرا به اشتراک گذاشتند … دوباره و دوباره.

حتی به لطف یک ویژگی در فیلم مسیحی پست در Google News گنجانده شد.

اخبار گوگل
همه به این دلیل که من استراتژیک “Tribger Share” “ارز اجتماعی” را به محتوای خود اضافه کردم.

خیلی باحال

  1. بازدیدکنندگان را با تبلیغات فیسبوک مجدد کنید
    بیا با آن روبرو شویم:

تبلیغات فیس بوک بسیار گسترده می شوند.

خوشبختانه ، من یک “حفره” کمی پیدا کردم که به من کمک کرد تا بازدید کنندگان با هدف لیزر برای سکه ها را بدست آورم:

بازاریابی

در اینجا نحوه عملکرد آن آورده شده است:

ابتدا آگهی فیس بوک ایجاد کنید که افراد را به یک پست وبلاگ ارسال کند.

در اینجا یک مثال از زندگی واقعی وجود دارد:

تبلیغات فیس بوک
بعدی ، افرادی را که در یک یا دو ماه گذشته از سایت شما بازدید کرده اند ، هدف بگیرید:

مخاطبان فیس بوک
در آخر ، تبلیغ را اجرا کنید.

و احتمالاً خواهید فهمید که CPC شما نسبت به سایر انواع تبلیغات (مانند Google Adwords) ارزان است.

CPC برای یک تبلیغ در فیس بوک
خوب.

  1. نرخ گزاف گویی خود را کاهش دهید
    نرخ گزاف گویی بالا به بازدیدهای صفحه ، تبدیل های شما آسیب می رساند … و حتی می تواند به SEO شما آسیب برساند.

(در واقع ، به لطف الگوریتم RankBrain گوگل ، نرخ گزاف گویی اکنون یک سیگنال رتبه بندی بسیار مهم است).

این خبر بد است

خبر خوب این است که بهبود نرخ گزاف گویی شما بسیار آسان است.

من شما را در کل این روند در این فیلم کوتاه قدم می زنم:

  1. انتشار محتوای بلند
    مدتی برگشت BuzzSumo یک میلیون مقاله را تحلیل کرد.

چرا؟

آنها می خواستند ببینند کدام نوع از محتوا به بهترین شکل کار می کند.

آنها دریافتند که محتوای فرم طولانی نسبت به پست های کوتاه (<1000 کلمه) سهم و لینک دهنده بیشتری دارد:

تجزیه و تحلیل تأثیر طول محتوا
در حقیقت ، همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید ، محتوای طولانی (> کلمات 3k) به طور متوسط ​​208٪ سهم بیشتر از مقالات کوتاه دریافت می کند.

من خودم همین مورد را متوجه شده ام.

به عنوان مثال ، در اینجا یک پست وبلاگ با فرم طولانی از وبلاگ من وجود دارد (لیست عظیمی از تکنیک های سئو):

تکنیک های سئو – ارسال
این راهنما 6،558 کلمه حیرت انگیز است.

و این واقعیت ساده که پست من بسیار طولانی است دلیل بزرگی است که 12،909 بار به اشتراک گذاشته شده است:

تکنیک های سئو – سهام
(و این سهام بیش از 50،000 بازدید کننده را به وب سایت من ارسال کرده است)

  1. برای فهرست موبایل اول Google بهینه سازی کنید
    همانطور که شاید شنیده باشید ، Google اخیراً «فهرست اول موبایل» خود را حذف کرده است:

فهرست اول موبایل
این بروزرسانی به این معنی است که اکنون Google نسخه موبایل سایت شما را FIRST حساب می کند.

(همچنین این بدان معنی است که Google تا حد زیادی نسخه دسک تاپ سایت شما را نادیده می گیرد)

بنابراین:

چگونه می دانید سایت شما موبایل بهینه شده است؟

خوب ، گوگل یک ابزار رایگان برای انجام درست آن ایجاد کرده است: تست موبایل-دوستانه.

این ابزار عالی به شما می گوید آیا سایت شما به درستی برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است …

نتایج دوستانه موبایل
… و توصیه های خاصی برای بهتر شدن سایت شما ارائه می دهد:

توصیه های تلفن همراه
من همچنین توصیه می کنم راهنمای من برای بهینه سازی موبایل را بررسی کنید.

  1. یک کانال YouTube فعال ایجاد کنید
    اگر می خواهید ترافیک بیشتری به وب سایت خود هدایت کنید ، YouTube باید روی صفحه رادار خود باشد.

چرا؟

YouTube اخیراً فیس بوک را به عنوان دومین وب سایت مشهور کره زمین (تنها پشت Google) پشت سر گذاشت:

محبوب ترین سایت ها
در حقیقت ، یوتیوب یکی از 5 منبع ترافیکی برتر من است (به همراه گوگل ، فیس بوک و مراجعه به وبلاگها از مراجعه به سایت).

که گفت:

گرفتن بازدید از ویدیوهای YouTube سخت است.

اما لازم نیست

به همین دلیل می خواهم به شما به دو منبع اشاره کنم که به شما کمک می کنند دید بیشتری در مورد فیلم های خود داشته باشید.

منبع شماره 1: SEO SEO: راهنمای قطعی

راهنمای جستجوگر فیلم
این راهنما هر چیزی را که باید در مورد رتبه بندی فیلم های خود در YouTube و Google بدانید به شما نشان می دهد.

این تحقیق شامل کلمات کلیدی ، برچسب های ویدئویی و موارد دیگر است.

منبع شماره 2: YouTube SEO: 9 نکته قابل استفاده برای رتبه بندی فیلم ها

این ویدیو 9 نکته را برای شما نشان می دهد که به من در رتبه بندی شماره 1 در YouTube برای کلمات کلیدی رقابتی (مانند “آموزش سئو” کمک کرد):

  1. انتشار محتوای ویروسی
    آیا فرمولی برای ایجاد محتوا وجود دارد که ویروسی می شود؟

جواب منفی! یا در غیر این صورت همه این کار را می کردند

به گفته این ، 3 کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا شانس انتشار محتوای شما مانند آتش سوزی را افزایش دهید.

  1. اول ، محتوای ویروسی تمایل دارد تصاویر زیادی را در خود جای دهد.

این تصاویر می تواند دسته ای از تصاویر باشد. یا اینفوگرافیک. یا یک فیلم

نوع تصویر اهمیت چندانی ندارد. نکته مهم این است که در مطالب خود از تصاویر استفاده می کنید.

چرا؟

مطالعات صنعت نشان می دهد که محتوای غنی از تصویر 90٪ + سهام اجتماعی بیشتری را دربرابر محتوا که تمام متن را به دست می آورد:

سهام و تصاویر اجتماعی

  1. دوم ، محتوای ویروسی تمایل به داشتن یک “ابزار” بالا دارد.

این به این معنی است که محتوای شما به نوعی فوق العاده مفید است.

شاید شما به مردم نشان دهید که چگونه کلم بروکلی را بخار کنند.

یا به آنها یاد می دهید مصاحبه شغلی خود را ناخن بزنند.

در هر صورت ، تحقیقات نشان می دهد که محتوای بسیار عملی شانس ابتلا به ویروس بسیار بالایی دارد.

  1. و در آخر اینکه ، محتوای ویروسی برای رفتن به یک فشار “اولیه” نیاز دارد.

به عنوان مثال ، کریس گیمر در طی یک روز بیش از 17 کیلو بازدیدکننده به سایت خود داشت (به لطف یک پست وبلاگ که ویروسی شد):

تجزیه و تحلیل
و این اتفاق نمی افتاد اگر کریس محتوای خود را در سایت هایی مانند Reddit تبلیغ نکند … که منجر به صدها بازدیدکننده در طی چند ساعت شد.

نخ قرمز

  1. ارسال مطالب و فیلم های وبلاگ در Quuu
    کوو یک روش ساده و مرده برای جذب مردم به تبلیغ مطالب شما در رسانه های اجتماعی است.

تنها کاری که باید انجام دهید ارسال بهترین مطالب خود است …

… و آنها از تأثیرگذار درخواست خواهند کرد تا آن را در Facebook ، Twitter ، LinkedIn و موارد دیگر به اشتراک بگذارند.

من اخیراً یکی از پست های خود را در Quuu تبلیغ کردم. و تعداد کمی از افراد با نفوذ در فضای بازاریابی دیجیتال به دست آورد:

سهم اجتماعی
بد نیست.

  1. چاپ مقالات قدیمی در لینکدین
    LinkedIn مکانی عالی برای همگام سازی مطالب شما است.

به عنوان مثال ، من حدود یک سال پیش این مطالعه از عوامل رتبه بندی YouTube را در وبلاگ خود منتشر کردم:

مطالعه عوامل رتبه بندی یوتیوب
این پست به خوبی انجام شد بسیاری از افراد پست من را می خوانند و آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

اما می دانم که هزاران نفر بودند که می توانند از محتوای من بهره ببرند … اما هنوز آن را ندیده ام.

بنابراین من مطالب خود را به عنوان مقاله LinkedIn منتشر کردم:

مقاله مرتبط
که (به همراه سایر پستهای LinkedIn من) منجر به یک ترافیک مناسب از ترافیک هدفمند شد:

مرتبط با ترافیک

  1. برای ایجاد محتوای مفید مفید از “تحلیلگر سوال” استفاده کنید
    این استراتژی یک روش عالی برای بهتر کردن محتوای شما است.

(همانطور که می دانید محتوای بهتر = ترافیک بیشتر)

تنها کاری که باید انجام دهید این است:

سؤالاتی را پیدا کنید که مخاطبان مورد نظر خود را بصورت آنلاین بپرسید.
به مطالب خود به این سؤالات پاسخ دهید.
در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است …

ابتدا ، از ابزاری مانند Analyzer سوال Buzzsumo استفاده کنید یا به مردم پاسخ دهید تا سؤالی را که افراد می پرسند پیدا کنید:

به عنوان مثال پاسخ دهید
سپس ، یا پست های کامل ایجاد کنید تا به این سؤالات پاسخ دهید …

پست وبلاگ در پاسخ به یک سؤال
… یا پاسخ ها را در محتوای خود بگنجانید.

پاسخ دادن به یک سؤال در یک پست
ساده.

  1. محتوای جذاب را به پست های رسانه های اجتماعی اضافه کنید
    در اینجا اشتباهی رخ داده است:

آنها مطالب خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند … بدون اینکه به هر کسی دلایل کلیک کنند.

در اینجا مثالی وجود دارد:

اشتراک اجتماعی – فقط پیوند و متن
داوری نمی کنم من قبلاً همین کار را کردم:

برایان توییت بدون دلیل خوب برای بازدید
اما اخیراً فهمیدم که چیزی:

اضافه کردن مطالب به پست های شما می تواند CTR شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

به عنوان مثال ، وقتی یک پیام جدید را توییت می کنم ، اکنون یک لیست از ویژگی های برجسته را شامل می شوم:

برایان توییت با دلایل خوبی برای بازدید
همانطور که مشاهده می کنید ، این محتوای اضافی منجر به یک تن درگیری می شود:

نامزدی توییتر برایان
(و کلیک)

شیرین!

23- میزان کلیک ارگانیک خود را بهبود بخشید
من چند خبر خوب دارم:

اگر ترافیک بیشتری از Google می خواهید ، به رتبه های بالاتر احتیاج ندارید.

(به طور جدی)

درعوض ، می توانید بر بهبود نرخ کلیک خود (CTR) تمرکز کنید.

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که شما رتبه 3 را برای کلید واژه مورد نظر خود کسب کرده اید. و CTR شما 4٪ است.

SERP CTR 4
و بیایید بگوییم که شما CTR را به 8٪ دو برابر می کنید.

SERP CTR 8
خوب ، شما فقط ترافیک ارگانیک خود را دو برابر کردید … بدون اینکه رتبه خود را بهبود بخشید.

اما صبر کنید ، چیزهای بیشتری وجود دارد …

CTR اکنون یک الگوریتم مهم رتبه بندی در الگوریتم Google است.

بنابراین وقتی CTR بالاتری دریافت می کنید ، رتبه بندی موتورهای جستجو خود را نیز بهبود می بخشید.

رتبه بندی های SERP CTR
بنابراین … چگونه شما در واقع CTR خود را بهبود می بخشید؟

در اینجا چند نکته وجود دارد که بسیار عالی کار می کنند:

یک شماره به عنوان خود اضافه کنید (مانند “21” یا “98٪”)
یک توصیف متا قانع کننده بنویسید
عناوین مختلف را تست کنید و ببینید کدام یک بهترین CTR را دریافت می کند
از عناوینی استفاده کنید که بسیار احساساتی هستند
کلمه کلیدی خود را در URL خود وارد کنید
بیایید مستقیم به نکته بعدی ما شیرجه بزنیم …

  1. انتشار لیست های بیشتر
    راهی وجود ندارد:

وقتی نوبت به ترافیک وب سایت خود می رسد ، لیست های کار GREAT را انجام دهید.

و شواهدی وجود دارد که از این نسخه پشتیبان تهیه می کند.

(علاوه بر این واقعیت که شما در حال خواندن پست لیست هستید)

همانطور که در راهبرد شماره 15 به استراتژی شماره 15 اشاره کردم ، BuzzSumo اخیراً یک میلیون مقاله را تحلیل کرده است.

خوب ، در همان مطالعه آنها دریافتند که لیست های ارسال شده تمام فرمت های محتوای دیگر را خرد می کند:

لیست عملکرد ارسال کنید
همانطور که در نمودار مشاهده می کنید ، پست های لیست دارای 6 برابر سهم بیشتر از پست های نحوه ارسال (و 40 برابر سهم بیشتر از اینفوگرافیک) هستند.

و وقتی به محتوای خودم نگاه می کنم ، متوجه همین موضوع می شوم.

به عنوان مثال ، این لیست بزرگ از ابزارهای جستجوگرها یکی از مطالب مشترک من است که تاکنون نوشتم.

ابزارهای جستجوگرها
دارای 18.4k اشتراک و تقریبا 900 نظر است:

نظرات و سهام

  1. منابع ترافیکی رقبا را سرقت کنید
    تصور کنید که می توانید مکان های EXACT را ببینید که ترافیک رقبا را برای شما ارسال می کند.

این می تواند یک ماین طلایی باشد ، درست است؟

خوب ، رقبای شما قصد ندارند پسورد Google Analytics خود را برای شما ارسال کنند.

خوشبختانه ، نیازی به آن ندارید.

چرا؟

می توانید تمام منابع برتر راهنمایی و رانندگی آنها را به صورت رایگان با SameWeb مشاهده کنید.

SimilarWeb نه تنها یک نمای کلی شیرین از ترافیک سایت را به شما نشان می دهد …

نمای کلی ترافیک
… اما دقیقاً از کجا این ترافیک را دریافت می کنند

سایتهای مرجع
معدن طلا.

  1. ترافیک را از طریق انجمن ها به وب سایت خود هدایت کنید
    انجمن ها منبع ترافیکی بسیار کم هزینه ای هستند.

وقتی به یک عضو فعال و محترم یک انجمن تبدیل شدید ، یک قیف ساخته اید …

… قیفی که افراد را به سایت شما باز می گرداند.

بگذارید یک مثال را به شما بزنم:

وقتی برای اولین بار با وبلاگ خود شروع کردم ، از ابتدا شروع کردم.

من دنبال کنندگان ZERO ، بازدید کنندگان ZERO و مشترکان ایمیل ZERO داشتم.

و می دانستم که SEO و رسانه های اجتماعی هر دو روش عالی برای بدست آوردن ترافیک هستند … اما آنها برای شروع کار وقت می گیرند.

بنابراین برای شروع ترافیک خودم ، من عضو فعال یک انجمن بازاریابی شدم.

من به سؤالات مردم پاسخ دادم …

… و حتی برخی از مطالب اصلی را ارسال کرد:

پست انجمن
و این منجر به هجوم بازدید کنندگان به وبلاگ جدید من شد.

سنبله
و اکنون زمان آخرین استراتژی ما است …

  1. محتوای خود را در رسانه متوسط ​​تهیه کنید
    Medium.com یکی از بهترین مکان ها برای هماهنگی بهترین موارد شماست.

در واقع ، من اخیراً 310 بازدیدکننده هدفمند در یک هفته از یک پست متوسط ​​ONE دریافت کردم:

ترافیک از متوسط ​​2
310 بازدید کننده قصد تغییر زندگی من یا هر چیز دیگری را ندارند.

اما آنها 310 بازدید کننده هستند که حدود 3 دقیقه زمان دارند.

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که محتوای شما (کلمه به کلمه) را در Medium بازنویسی کنید.

در اینجا مثالی از یکی از reposts های Medium من آورده شده است:

پست متوسط
سپس ، هنگامی که پست شما زنده است ، آن را در توییتر ، فیس بوک و لینکدین به اشتراک بگذارید.

(این پست به شما مقداری آب می دهد)

و هنگامی که Medium می بیند که افراد با پست شما درگیر هستند ، شروع به تبلیغ آن در سیستم عامل خود می کنند.

ترویج
استراتژی پاداش شماره 1: ارسال در رسانه های اجتماعی در Times Strategic
بنابراین CoSchedule اخیراً بهترین زمان برای ارسال در شبکه های رسانه های اجتماعی (از جمله فیس بوک ، اینستاگرام ، Google+ و موارد دیگر) را تحلیل کرده است.

این چیزی است که آنها یافتند:

بهترین زمان برای ارسال در رسانه های اجتماعی اینفوگرافیک
همانطور که مشاهده می کنید ، آنها دریافتند که بهترین زمان برای ارسال در هر شبکه عبارتند از:

فیس بوک: 9 صبح ، 1 بعد از ظهر ، 3 بعد از ظهر

Pinterest: 2pm، 9pm، 2am

اینستاگرام: 9 صبح ، 5 عصر ، 2 صبح

استراتژی پاداش شماره 2: یافتن کلید واژه های بیشتر با “کلمات کلیدی در همه جا”
تحقیقات کلمات کلیدی مهمترین بخش SEO است.

سوال این است:

چگونه کلمات کلیدی دست نخورده ای را پیدا می کنید که همه و مادرشان از قبل از آنها نمی دانید؟

همه جا

کلمات کلیدی در همه جا صفحه اصلی
همه جا یک افزونه Chrome است که ایده های کلمات کلیدی را به شما ارائه می دهد ، خوب … در همه جا.

پس از نصب برنامه افزودنی ، دفعه دیگر که یک جستجوی Google انجام می دهید ، حجم جستجو و داده های CPC را در آن کلید واژه مشاهده خواهید کرد:

داده های کلیدی
یا دفعه بعد که در حال خرید مسواک در آمازون – BOOM هستید – داده های کلیدی را با اصطلاحاتی که آمازون پیشنهاد می کند مشاهده می کنید:

جستجوی آمازون
اکنون نوبت شماست
امیدوارم این پست به شما نشان دهد که چگونه می توانید با استفاده از برخی استراتژی های جالب و بدون استفاده ، ترافیک وب سایت را افزایش دهید.

اکنون می خواهم به آنچه شما باید بگویید

کدام تکنیک از این پست را امتحان می کنید؟

آیا قصد دارید سینتیک کردن محتوای خود را در Medium شروع کنید؟

یا

شاید بخواهید یک پست لیست عالی را منتشر کنید.

در هر صورت ، در بخش نظرات زیر به من اطلاع دهید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>