کمک برای ADHD کودکان و نوجوانان در طول مخوف مدرسه دایره زمان

[ad_1]

نشسته هنوز هم می تواند دشوار برای کودکان بسیار جوان. برای کودکان مبتلا به ADHD نشسته هنوز هم می تواند غیر ممکن است. بسیاری از مدارس در حال حاضر با استفاده از یک فعالیت به نام دایره زمان برای آموزش کودکان در تمام انواع مطالب علمی. در حالی که نشسته در یک دایره است که بهتر از بودن بسته به یک میز برای کودکان مبتلا به ADHD این است که هنوز هم دشوار فعالیت مدرسه.

خوشبختانه استراتژی وجود دارد و دستگاه های کمک همه کودکان اقامت درگیر در دایره زمان و برای کودکان مبتلا به ADHD این استراتژی می تواند به معنای تفاوت بین یادگیری و نشستن در یک زمان-out’ محل برای بسیاری از روز است. این لیست از پیشنهادات می تواند کمک به تمام مدرسه ابتدایی کودکان هستند و حتی ممکن است مفید برای استفاده در کودکان قبل از مدرسه.

قبل از نشستن در دایره کودکان باید مجاز به شرکت در برخی از فعالیت های حرکتی ناخالص (به عنوان مثال کشش جک پریدن). این ممکن است لازم باشد نه تنها 2-5 دقیقه قبل از زمان دایره اما همچنین ممکن است لازم باشد در طول این زمان اگر مقدار زمانی که کودکان به شمار می رود هنوز هم بیشتر از 20 دقیقه است. کودکان با مقدار زیادی انرژی ممکن است نیاز به اجرا در اطراف برای بیش از 5 دقیقه و اگر یک زنگ تفریح استراحت می تواند برنامه ریزی شده رخ می دهد فقط قبل از نیاز به نشستن هنوز هم اختلال به حداقل خواهد.

تمام کودکان نیاز به یک زنگ تفریح شکستن ترجیحا در یک فضای سبز. ما می دانیم که از مطالعات بی شماری است که هر دو فضاهای سبز مانند پارک ها و درخت صف زمین های بازی و فعالیت فیزیکی را بهبود بخشد بيش فعالی و رفتار تکانشی و inattentiveness ADHD. همه کودکان بهره مندی از فضای سبز و ورزش, اما برای کودکان مبتلا به ADHD بیست و سی دقیقه از فعال بازی در فضای باز است که به عنوان مهم به خود درمانی به عنوان درمان های پزشکی.

این روند برای بسیاری از مدارس برای از بین بردن زنگ تفریح اما بسیاری از معلمان هستند که برای پیدا کردن که پرش زنگ تفریح معکوس است و که همه کودکان به توجه بیشتر بعد از یک هوای تازه ، والدین کودکان با ADHDF باید اصرار دارند که فرزند خود را در مدرسه شامل یک هوای تازه در برنامه درسی خود را.

هنگامی که دایره زمان آغاز شده است یک ابله نوت بوک می توانید نگه داشتن یک کودک بیش فعال مشغول به عنوان یک آرام ‘کار’. برخی از معلمان به بی قرار بچه های توده ای از مداد رنگی و بخواهید آنها را به مرتب کردن بر اساس آنها را با رنگ دیگر کودکان خواسته می شود که برای تیز کردن کلاس درس مداد. باندهای لاستیکی می تواند رنگ طبقه بندی شده اند و نشانگر می تواند سازمان یافته و پیچیده شده در باندهای لاستیکی. خلاق معلمان را در بر داشت که با دادن فعال بچه ها ‘کار’ در دایره زمان می تواند به نگه داشتن بچه ها توجه و درگیر.

برخی از مدارس به حال موفقیت های بزرگ با استفاده از “صحبت کردن چوب” در طول زمان دایره. برای ضربه ADHD کودکان این یادآوری زمانی که آن را مناسب است به بحث می تواند یک ابزار قدرتمند و مفید. همچنین مهم است برای معلم برای برقراری ارتباط به کودکان چه فعالیت قابل قبول است در دایره زمان به عنوان بسیاری از کودکان نه به طور مستقیم می دانم چه انتظارات هستند. کودکان مبتلا به ADHD ممکن است به خصوص غافل از معلم انتظارات و روشن و سن مناسب آموزش در خصوص قوانین از دایره زمان ضروری هستند اگر کودکان برای یادگیری در این مدرسه فعالیت است.

بسیاری از ADHD در کودکان سن مدرسه پیدا کردن آن را دشوار است به نشستن هنوز هم در دایره زمان. مدرسه و کلاس درس استراتژی های ذکر شده در بالا می تواند کمک به ایجاد دایره زمان آموزشی و آرامش بخش و پربار برای هر کودک در کلاس درس.

[ad_2]