پمپ هیدرولیک پیستونی

یک عدد از دلایلی که خبر از معیوب بودن رینگ و پیستون می‌دهد خارج شدن دود فراوان از اگزوز است. 7. شعاع بالا و تحت پورتهای اگزوز و دود در پوش وظایف پیستون سیلندر به اندازه نیستند. معمولا روی دامنه پیستون بالا و تحت می رود ترک ریزی نیز جهت نفوز روغن به درون پیستون تعبیه می شود. طی این حرکت رفت و برگشتی، روغن باطن سیلندر کشیده شده و سپس به خارج از سیلندر پمپاژ می گردد. و یكی از نماد های پیدایش همین مشكل آن هست كه آب رادیاتور پایین فشار قرار می گیرد و اهمیت فشار از لوله سرریز رادیاتور به بیرون می ریزد كه آرم قطعی وجود نشتی در واشر سر سیلندر می باشد. در اکثری ازمواقع برای برطرف کردن این نشتی ، بده بستان واشر سر سیلندر کفایت نمی کند و بایستی تراز زیرین سر سیلندر و نصیب فوقانی سیلندر تراش بخورد و مجددا روکش شود . 6. در زمانی که سیستم خاموش و خنک شده است، تمامی اتصالات از حیث محکم بودن و نداشتن نشتی به صورت ماهانه ارزیابی شود. درحال حاضر درصورتیکه وظیفه خویش را به درستی انجام ندهد طبیعی میباشد که ماشین مبتلا ایراداتی خواهد شد. در این وضعیت، نگاه ناامیدکننده مکانیک عمده از خویش جمله به جهت شما استرس زا می شود. در این شرایط زمانی پای خویش را بر روی پدال گاز میگذارید تا خودرو عجله بگیرد، روزگار زیادی طول میکشد تا سرعت آن بالا بیاید. روغنی که جلوی ورودی هوا خودرو را گرفته باشد ناشی از گاز های خارج نشده از لابهلای رینگ و پیستون ها است. قطر پیستونهای موتور اتومبیل میان ۷۶ تا ۱۲۲ میلیمتر (۳ تا ۴ اینچ) متغیر است. رینگ کنترل روغن معمولاً از دو حلقه تراش میل کروم باریک ساخته می شود که مسافت ای فی مابین آنها قرار دیتا شده هست تا روغن خارج شود. حلقه های پیستون دیزل ژنراتور گوشه و کنار احتراق را عایق بندی کرده، حرارت را به جداره سیلندر منتقل نموده و مصرف روغن را در اختیار گرفتن می­کنند. برای این‌که مصرف روغن بهخوبی در دست گرفتن شود، در پشت همین رینگها از منبسط کنندههای فنری به کار گیری میشود. استثنا: ممکن هست همین سه تفاوت را همهی رینگها نداشته باشند اما یکی یا دوتا از این ویژگیها را اکثر رینگها دارند. بخش اعظم ماشینهای سواری کوچک موتورهای ۴ سیلندر خطی دارند. هم چنین آرایش سیلندرها به جهت کاهش شدن لرزش فراوان اساسی است، مثلاً از یک موتور خطی نمیتوان انتظار متعددی برای کمتر لرزش داشت. ۵ سیلندر خطی به نظیر ۶ سیلندر نرم و بی صدا نیست ولی از ۴ سیلندرها خیلی خوبتر و خوش صداتر است. به خصوص چنانچه تعداد سیلندرها اکثر شود. ولی وقتی که سیلندرها روبه بر روی نیز یا این که v رخ اند، لرزش یکدیگر را خنثی میکنند. در صورت پایینی هم ، شیارهای سوپاپ ایجاد شده در یک پیستون مقعر را می بینید. دسته موتور ماشین و شرایط آن هم از اصلی زیادی در تعویض رینگ و پیستون برخوردار است. رینگ پیستون یکی از از اهمیت ترین قطعات در ماشین است؛ که در شکل فساد ان شما اساسی مشکلات زیادی مواجه خواهید شد که در عملکرد خودرو تاثیری منفی دارد. بهزودی متوجه خواهید شد که اتومبیل بیشازحد روغن مصرف میکند. در این وضعیت ممکن است حتی نخواهید توانست اتومبیل را به تعمیرگاه برسانید و بایستی آن را بکسل کنید. حتی احتمال داراست رینگها بهدلیل گرما یا این که عملکرد نامناسب سوراخ بخورند. مثلا پورشه ۹۱۱ موتور ۶ سیلندر تخت دارااست و فراری حتی از موتور ۱۲ سیلندر تخت هم به کارگیری کرده است. مثلا اگر گفته شود خودرویی 4 سیلندر می باشد ، بلوک سیلندر آن گنجایش قرارگیری 4 پیستون باطن آن را دارا می باشد. ساختمان پمپ پیستونی شعاعی، شامل بلوک سیلندر به همپا پیستون های مربوطه، حلقه عکس العمل و یک شیر در قسمت مرکزی روتور می باشد. به خصوص اگر دود خارج شده از اگزوز غلیظ و به شدت سیاه باشد بدون شک وتردید از فساد حلقه و پیستون است. مصرف روغن را افزایش میدهد، خودرو خوب عجله نمیگیرد و دودهای خروجی از اگزوز غلیظ و بدبو میشوند که به آلودگی محفظه میافزاید. 8. میلههای پورت مربوط به سطح پوش سیلندر تا حدی ساییده شدهاند که سطح میله ذیل سطح پوش قرار گرفته است. به طور مثال ایجاد و جور پیستون ویسکو وسیله نقلیه شما! میله اتصال نیروی پیستون را به میل لنگ منتقل می نماید و به طور مداوم زیر جاذبه ، فشار و خم شدن قرار می گیرد. همان طور که می دانیم، عمل یک پیستون در موتور خودرو، دوچندان شبیه به وظیفه پاها در دوچرخه سواری است. به ادله اینکه پیستونهای این ماشین مشابه دستان یک ورزشکار بوکس حرکت میکند، به آن موتور بوکسوری هم میگویند. مزیت همین چینش، کوتاه شدن طول موتور مخصوصا در موتورهای با تعداد سیلندر بالا می باشد. همین پیستون ها حرکت نرمی در درون سیلندر دارا‌هستند . بدنه ای بزرگ تر و پیستون چیست و چه وظیفه ای دارد سنگین خیس دارند.