بوش های به کارگیری شده در همین بوش و پیستون همه گرید A بود و در سایز های ۸۳٫۰۱-۸۲٫۹۹ می باشند. همانطور که می دانید ، پیستون اتومبیل درون سوراخ های ایجاد شده در درون بلوک سیلندر ( بوش سیلندر ) ، بالا و پایین می رود و این حرکت طولی پیستون باطن سیلندر ، بوسیله شاتون به حرکت چرخشی تبدیل شده و به میل لنگ داده می شود. بر روی پیستون همچنین سوراخی جهت نصب گژن پین و اتصال به شاتون در نظر گرفته میشود. زاویه پخی تماسی برقرار میکند که سبب سوقدهی روغن اضافی روی جداره سیلندر به سمت حلقه روغنی و از آنجا به سمت مخزن روغن میشود. زاویه این پخی به سمت مخزن روغن بوده و حین حرکت همین قطعه به سمت میل لنگ کارایی جاروبی از خود نشان میدهد. این همچنین به خاطر خواص گوه ای هندسه رینگ سبب ساز میشود توزیع روغن در کل کورس حرکت همین قطعه به شکل بهینه شکل پذیرد. موتورهای ماشینهای درون سوز از یک سری قطعات و بخشهای متعدد تشکیل شدهاند که در کل انواع آن ها ثابت میباشد و وجودشان لازم و حیاتی. در مواردی در راستای گژنپین قطر پیستون را کمتر در حیث میگیرند تا پیستون در حالت سرد مقداری متمایل به بیضی شود تا این که در دما های بالا پیستون شرایط گرد به خود بگیرد. رینگ فشاری بالاترین یا این که نزدیک ترین رینگ به گازهای احتراق است و در معرض بیشترین میزان خوردگی شیمیایی و همچنینی بالاترین دمای عمل قرار دارد. هدایت حرارت در پیستون مضاعف اصلی میباشد زیرا در غیر اینصورت پیستون بسیار داغ شده و خطر چسبیدن آن بر اثر انبساط به جداره پیستون پراید سیلندر پیش میآید. علاوه بر همین مرحله محدب لبه مماس رینگ از پیدایش ناپیوستگی در لایه روغن که ممکن می باشد بر اثر فشارهای مازاد بر بر روی کناره رینگ و یا این که خمش بیش از میزان این قطعه در حالا کار رخ پذیرد جلوگیری میکند. برخی رینگ های روغنی یک تکه از یک فنر بازشو برای اعمال فشار اضافی بر بر روی حلقه این قطعه استفاده میکنند. این مدل از موتورها گشتاور را از طریق فشار اعمالی به انتهای پیستون ها و رفت و رجوع و برگشت آن در درون سیلندر تولید می کنند. از آنجایی که پیستون ها در ارتفاع عمر موتور، میلیون ها بار بالا و پایین می روند، عایق بندی پیستون ها از مهم زیادی برخوردار است. همین پخی منجر یک حرکت پاک کنندگی خفیف میشود که از رخنه روغن اضافی به درون گوشه و کنار احتراق جلوگیری میکند. در اینجا بیشتر به تحلیل وب وب سایت پیستون پیکان عظام.