صفر تا صد یادگیری سئو

آیا شما صاحب مشاغلی هستید که مشاوره سئو وب سایت شما با جوملا نوشته شده باشد؟ آیا به دنبال سایت SEO جوملا هستید! آیا می خواهید از آخرین فناوری SEO جوملا استفاده کنید؟ برای استفاده از این اطلاعات می توانید این مقاله را دنبال کنید.

جوملا سئو

داشتن الگوی خوب جوملا ، robots.txt ، نقشه سایت و URL صفحه بهینه شده مشاور سئو برای سئو جوملا یکی از مهمترین معیارهای بهینه سازی موتور جستجو است. رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو ، به ویژه در موتور جستجوی گوگل ، به این معنی است که بسیاری از بازدید کنندگان توسط موتورهای جستجو به وب سایت شما هدایت می شوند. این آرزوی هر صاحب مشاغل است که بتواند با SEO خود بازدیدکنندگان زیادی را به وب سایت خود هدایت کند. در زیر برخی از مهمترین معیارهای سئو جوملا آورده شده است.

1- آدرس های بهینه شده موتور جستجو مشاور سئو چیست را فعال کنید
یکی از مهمترین معیارهای سئو جوملا این است که آدرس صفحه برای موتورهای جستجو قابل خواندن و درک باشد. URL های بهینه شده موتور جستجو نمایه می شوند. SEO شما با آدرسی مانند این هرگز بهبود نخواهد یافت:

با تغییر URL فوق برای خواندن آن و کوتاه کردن و استفاده از کلمات کلیدی مشاوره سئو حرفه ای، می تواند به بهبود سایت شما به عنوان URL زیر کمک کند:

ابتدا باید جوملا را چک کنید! آیا دو URL موتور جستجو مناسب هستند و گزینه های Use URL Rewriting مانند تصویر زیر فعال هستند:

تنظیمات SEO جوملا

همچنین توصیه می شود برای ایجاد تغییراتی در جوملا از برخی از اجزای بهینه سازی مانند sh404SEF استفاده کنید! بهينه سازي. این م componentلفه URL های بهینه شده ای برای شما ایجاد نمی کند ، اما به شما امکان می دهد س quالهایی را نشان دهید که مشاوره رایگان سئو سایت منجر به خطاهای 404 می شود ، بنابراین می توانید به راحتی این پیوندهای خراب را پیدا کرده و به سرعت برطرف کنید. این م componentلفه در SEO جوملا موثر است و همچنین توانایی تبدیل URL های قدیمی به URL های جدید را نیز فراهم می کند.

sh404sef

2- برای ارسال به Google Webmaster Tools یک نقشه سایت خوب نصب کنید
بخش مهمی از SEO جوملا ایجاد یک فایل نقشه سایت است تا اطمینان حاصل شود که Google به راحتی می تواند صفحات وب شما را هنگام خزیدن شناسایی و فهرست بندی کند.

Xmap یک پلاگین جوملا است که نصب آن آسان است و می تواند نقشه سایت را به هر ترتیبی ایجاد کند. Xmap از ویژگی های بسیاری برخوردار است و پس از ایجاد نقشه سایت برای خود ، می توانید آن را به راحتی در Google Webmaster Tools وارد کنید.

3- عناوین صفحه و متا تگ های توضیحات را بهبود ببخشید
یکی دیگر از فعالیت های مهم برای سئو جوملا بهینه سازی عنوان و شرح برچسب های متا مشاور سئو سایت در هر صفحه است. حداکثر طول عنوان هر صفحه باید 60 نویسه باشد و حداکثر طول متا تگ توضیحات می تواند 160 نویسه باشد. آنها کمک می کنند تا URL ها و توضیحات موتور جستجو هنگام مشاهده در موتورهای جستجو بیشتر خوانا شوند.

شرح برچسب متا

4- برچسب های تصویر و فایل robots.txt را بهینه کنید
تمام تصاویر موجود در وب سایت باید دارای برچسب alt باشند. برچسب alt در واقع متن تصویری جایگزین است که وقتی به دلایلی تصویر در صفحات بارگیری نمی شود ، نمایش داده می شود. موتورهای جستجو از متن این برچسب برای نمایه سازی تصاویر نیز استفاده می کنند. در تصاویر مرتبط با SEO جوملا ، متن جایگزین باید بین 4 تا 8 کلمه باشد و حداکثر یک کلمه کلیدی باید استفاده شود.

فایل robots.txt باید به درستی تنظیم شود و آدرسهایی که می خواهیم موتورهای جستجو به آنها دسترسی نداشته باشند باید با دقت تنظیم شوند و باید دقت کافی را داشته باشیم تا موتورهای جستجو به مسیر تصویر سایت دسترسی داشته باشند ، در غیر این صورت در سئو سایت جوملا شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.

5- استفاده از افزونه های بهینه سازی برای سئو جوملا
استفاده از افزونه های بهینه سازی راهی برای اطمینان از بهینه سازی محتوای منتشر شده در وب سایت مشاوره رایگان سئو حرفه ای برای موتورهای جستجو است. درباره SEO افزونه های جوملا از مهمترین مواردی هستند که در بالا دارای sh404SEF هستند و Xmap ذکر شده است و سایر افزونه های مهم جوملا عبارتند از:

SEOSprost

خداحافظ ژنراتور

تولید کننده سئو

باغ وحش برای JoomSEF

هیچ رازی نیست که گوگل می خواهد الگوریتم SEO خود را بهینه کند. در واقع ، تعداد تغییرات و به روزرسانی های گوگل در یک سال می تواند به 500 مورد برسد.

SEO به معنای بهینه سازی محتوایی است که در نهایت ممکن است در نتایج نشان داده شود. با بسیاری از تغییرات و به روزرسانی ها ، ممکن است برخی از نکات را از دست بدهید.

کمبود برخی توصیه ها می تواند تلاش های دیگر شما را از بین ببرد. هیچ کس واقعاً نمی خواهد مشاوره آنلاین سئو این اتفاق بیفتد.

اما اگر آنها را درست انجام دهید ، می توانید از مزایای افزایش ترافیک بهره ببرید ، در نتیجه نرخ تبدیل بالاتر و کاربران منظم بیشتری خواهید داشت. چه کسی خواهان بازدید بیشتر و فروش بیشتر نیست؟

فاکتورهای رتبه بندی و سئو در سال های اخیر بسیار تغییر کرده است. برخی از تکنیک های SEO که 5 سال پیش استفاده شده است دیگر قابل استفاده نیست.

به همین دلیل ، ما چندین تاکتیک و استراتژی از روش های مختلف را از متخصصان SEO جمع آوری کرده ایم تا مطمئن شویم سایت SEO شما با تاکتیک های SEO امسال سازگار است.

اینها نکات بسیار خوبی برای SEO 2019 است. همانطور که خواهید دید ، اگر الگویی وجود دارد که همه آنها را پوشش دهد ، ایجاد تجربه کاربری بهتر است ، اما متوجه می شوید که برخی از متخصصان دیگر روش های منحصر به فرد خود را در پیش می گیرند.

در قسمت دوم این مقاله ما 16 نکته سریع در مورد SEO را به شما خواهیم گفت.

بیایید دیگر وقت تلف نکنیم و از دیدگاه مشاوره سعو متخصصان جهانی سئو به استراتژی های سئو نگاه کنیم.

1. بر روی تجربه کاربر تمرکز کنید
اولین متخصص SEO ما برایان دین از Backlinko بود.

برایان در مورد سیگنالهای مربوط به تجربه کاربر در رتبه بندی موتور جستجو صحبت می کند. ما اخیراً از گوگل شنیده ایم كه RankBrain سومین عامل در رتبه بندی آنها است و این روند نه تنها ادامه خواهد یافت ، بلكه در آینده نیز نقش پر رنگ تری خواهد داشت.

اگر نمی دانید الگوریتم RankBrain چیست ، در اینجا یک توضیح مختصر آورده شده است. یکی از سیستم های یادگیری ماشین که به Google کمک می کند تا مکان ها را در چه رتبه ای قرار دهد.

به عبارت ساده تر ، Rank Brain بر تعامل کاربر با نتایج جستجو نظارت کرده و نتایج آنها را بر اساس هزینه مشاوره سئو آن رتبه بندی یا کاهش می دهد. بنابراین ، اگر کاربر وارد سایتی شود و برای مدت کوتاهی با نتایج جستجو برگردد ، رتبه آن سایت کاهش می یابد مشاوره تخصصی سئو، اما اگر کاربر وارد آن سایت شود و وقت خود را در آنجا بگذراند ، آن سایت رتبه را دریافت می کند. آهسته

که به تجربه کاربری این سایت بستگی دارد.

برایان توصیه می کند از کلمات کلیدی در صف متوسط ​​استفاده کنید تا از موتور جستجوی خود و الگوریتم RankBrain بیشترین بهره را ببرید. وی می گوید: “هنگامی که صفحه خود را برای یک کلمه کلیدی متوسط ​​بهینه می کنید (و آن را به صفحه ای عالی تبدیل می کنید) ، RankBrain به طور خودکار شما را برای آن و کلمات کلیدی مشابه رتبه بندی می کند.”

در بهینه سازی کلمه کلیدی با طول متوسط ​​زیر ، RankBrain موارد زیر را بررسی می کند:

چه مدت کاربر در صفحه شما می ماند (زمان بیش از 3 دقیقه زمان خوبی است)
نرخ کلیک ورودی یا درصد کاربرانی که روی نتایج جستجوی شما کلیک کرده اند.
۲. پست ها و صفحه اصلی خود را برطرف کنید
در اینجا چند نکته از اندی کرستودینا ، بنیانگذار و مدیر بازاریابی Orbit Media آورده شده مشاوره تلفنی سئو است.

اندی توصیه می کند به دنبال پست هایی باشید که تقریباً دارای رتبه بالایی مشاوره حرفه ای سئو هستند و آنها را بازنویسی و بازنویسی کنید. بعد از رفتن به بخش اکتساب »Search Console» نمایش داده شده می توانید این صفحات و پست ها را در Google Analytics قرار دهید و سپس فیلتر را به صورت هوشمند بر روی صفحه ای که در آن هستید اعمال کنید. صفحاتی را انتخاب کنید که دارای رتبه بالاتر از 10 باشند (گاهی اوقات در صفحه دوم)

اکنون این مقالات عمده تعمیرات اساسی را انجام دهید. جزئیات ، مثال ها ، پاسخ ها ، آمار ، عکس ها ، نقل قول ها و هر چیز دیگری که باعث بهتر شدن پست شود را اضافه کنید.

اگر واقعاً می خواهید به کیفیت آن بیفزایید ، طبیعتاً می توانید تعداد کلمات را افزایش دهید مشاوره سئو چیست؟ و مقاله طولانی تری را در اختیار کاربران قرار دهید. به طور خلاصه ، آن را به صفحه ای که می خواهید چاپ کنید تبدیل کرده و به دیوار داخل قاب بزنید!

در اینجا سه ​​روش موثر دیگر وجود دارد:

رتبه تمام صفحات سایت خود را بررسی کنید. با افزودن و بهبود چند جمله ، سایت شما نه تنها مورد حمله قرار نمی گیرد بلکه به مکان بهتری تبدیل می شود.
هنگام بازنویسی مطالب خود ، به عناوین پیوست شده توجه کنید ، زیرا این عناوین می توانند در صفحه نتایج با عنوان “افراد نیز می پرسند” یا در بخش “جستجوهای مربوط” در پایین صفحه نتایج وجود دارد.
این کار را به عنوان حسابرسی بازاریابی محتوا هر سه ماه یک بار انجام دهید.
3. به پتانسیل فیلم ها فکر کنید
می گوید شیلپا شاه ، یکی از بنیانگذاران Hummingbird Web Solutions. بازاریابی ویدئویی می تواند منبع خوبی برای بازدید باشد مشاور حرفه ای سئو، اما برخی از بازاریابان هنوز پتانسیل آن را نادیده می گیرند.

شیلپا تأکید می کند که یکی از بهترین نکات در مورد سئو این است که مشاور پروژه سئو کیفیت مهمتر از کمیت است: فقط به این دلیل که سایت شما دارای تعداد زیادی صفحه فهرست شده است ، به این معنی نیست که میزان بازدید ارگانیک زیادی دارید.